03-08-2007, 01:13 PM
Jeg har haft en 3714-01 (hvid skive m. guld tal & visere) og var rigtig glad for den. Skiven er efter min mening, en af de smukkeste på en chrono og den manglende dato gør designet endnu mere rent. Jeg endte dog med at sælge den igen, da jeg ikke brød mig om den der "woble" effekt fra rotoren på 7750-værket, men det er en smagssag.
Uret var meget præcist og den modifikation som IWC laver på værket er i den tunge ende.
IWC har vist nok skiftet måden de laver skiven på, så der er både modeller hvor skiver har fået trykt tallet (men stadig som en forhøjning) og så fået lagt tal på.
Jeg kan dog ikke gå forbi en IWCforhandler uden lige at kaste et blik på en 3714, så jeg er nok ikke helt sikke på at det var det rigtigt jeg gjorde...
Uret var meget præcist og den modifikation som IWC laver på værket er i den tunge ende.
IWC har vist nok skiftet måden de laver skiven på, så der er både modeller hvor skiver har fået trykt tallet (men stadig som en forhøjning) og så fået lagt tal på.
Jeg kan dog ikke gå forbi en IWCforhandler uden lige at kaste et blik på en 3714, så jeg er nok ikke helt sikke på at det var det rigtigt jeg gjorde...

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)