Det går jo altså slet ikke..............
Intet er vigtigere end familien,
Og der er intet at "skamme" sig over med dine ure på armen,
Sammen med tiden fortæller de dig hvor meget ur man egentlig kan vride ud af sine penge. Icon_Up 

Og også på det felt er Seiko bare second to none.  Icon_cool
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
(03-08-2017, 04:07 PM)Stensbjerg Skrev: Intet er vigtigere end familien,
Og der er intet at "skamme" sig over med dine ure på armen,
Sammen med tiden fortæller de dig hvor meget ur man egentlig kan vride ud af sine penge. Icon_Up 

Og også på det felt er Seiko bare second to none.  Icon_cool

Du har fuldstændig ret  og i forhold til din anden tråd, så vil jeg sige, at jeg også har følt at mine prioriteringer og urentusiasme gennem tiden har ændret sig - jeg har haft både AP, Red Sub og andre dyre og skønne ure .............. men på den sidste tid var det ofte sådan, at mine dyrere/"finere" ure fik lov til at blive hjemme, når jeg f.eks. spændte mit Turtle eller mit Garmin om håndleddet.

Jeg tror simpelthen, at ens prioriteringer og præferencer ændrer sig henover tid - det er der hverken noget underligt eller galt med  Icon_smil
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • Stensbjerg
Svar
(03-08-2017, 12:43 PM)Avantismo Skrev: Jeg har købt uret fra en i England på ebay.  

Han havde fået det modded med lollipop viser og domed safirglas. 

Mangler lige et kanji day wheel, (med japanske skifttegn) så er det helt perfekt  Icon_smil

Lollipop sekundviser kan sikkert leveres af yoboikies

Hej Kim,

Lige et tip !

Jeg har lige bestilt et fladt safirglas, US$46 + en lollipop sekundviser, US$13 + et hvidt Kanji datohjul, US$42, fra yobokies. 

Datohjulet har han kun i begrænset antal og fås både i hvid og sort/grå.

Med de dele monteret på Pepsi Turtle + med lænken fra Strapcode, har jeg et ur, der bare kan det hele og går til det hele........... og til en pris, der ligger under Micromærke-priser !!  Icon_smil Icon_smil

http://forums.watchuseek.com/f425/fs-cus...st29069530

İmage
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Seiko  Icon_not
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
(03-08-2017, 07:02 PM)Stensbjerg Skrev: Seiko  Icon_not

Lige præcis - de kan altså noget, som andre mærker imho ikke kan til de priser !!  Icon_party
/Peter

Svar
Fedt Peter. 

Jeg havde mit Turtle med til F1 i Budapest. 

5 dage i træk med samme ur. 

Ingen problem. 

Nu skal jeg ikke sælge nogle ure ud, men det er et godt bud på det ultimative allround ur.
Mvh Kim 
[-]
  • pbr
Svar
Jeg har altid afskrevet turtle, fordi jeg ikke brød mig om skx007. Men jeg kan mærke at den måske skal prøves alligevel.

Er den meget anderledes end skx007?

Sendt fra min E5823 med Tapatalk
Svar
Bedre på alle måder. Lidt større, men ikke vildt. Har aldrig kunne forene mig med SKX'ens mangel på winding og hack...
Husk at købe J-udgaven af Turtle når det er ;-)

Svar
Jeg har aldrig haft en SKX, hvilket når man tænker over det egentlig er underligt, idet det er ét af de ure, der også gennem tiden har haft ry for at give super meget ur for pengene. Et af de ure, som man næsten bør have prøvet på et eller andet tidspunkt.

Men som Stoffer siger, så er det uden hack og wind, hvilket er træls - mit Orange Monster har det heller ikke og det er selvfølgelig ikke noget problem, hvis man kun har ét ur og det sidder på håndleddet altid. Så har man ikke brug for hack og wind i dagligdagen.

Men Turtles værk er væsentlig opgraderet og ikke kun pga hack og wind - det har flere juveler og skulle generelt være af en noget højere kvalitet.
/Peter

Svar
Turtle er et utrolig cool ur. Mit får rigtig meget armtid Icon_Up
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)