Flotteste ur til under 5000 kr med orange rem.
Hej med jer alle...

Her er en opgave jeg er blevet stillet overfor af en rigtig god ven...

Han bad mig om at finde det flotteste ur til under 5000 kr med Orange rem...
Så nu er det jeg kommer til jer... I plejer ikke være bange for at byde ind med gode forslag... Og det vil naturligvis være nemmeste for mig hvis i smider billeder op i denne tråd... For så er det bare at henvise og lade ham blive forelsket i et eventuelt ur og i dette forum...

Så sæt i gang.

Altså. Flotteste ur til under 5000 kr med orange rem

Kjeldsen
Rolex seadweller - V serie.
Rolex 14060 - N serie.
Suunto Advizor.
Promaster citizen - Pingo.
Svar
Køb det ur han godt kan lide, og smid selv en orange rem på?
Svar
Jeg ville også gøre, som Kristoffer foreslår. Der kan findes både orange gummi- og læderremme, og du kan få mere "neutrale", hvor f.eks. kun syningerne er orange. Der findes også orange Nato og Zulu remme. Det kunne også være gode bud. Alternativt, så ur med orange skive, og så er sort rem til?

İmage
İmage
De venligste hilsner, John
Svar
Det er altså et lidt "mærkeligt" kriterie at få som det eneste. Som andre skriver, er det jo blot at montere en orange rem på et hvilket_som_helst ur.

Men når nu der ikke er nogle præferencer, så vil jeg tillade mig at gå i den anden grøft og foreslå dette - jeg synes det ser vildt cool ud Icon_cool

İmage
Fra suuntoshop.dk
Svar
Den er super fed, Claus Icon_cool

Jeg mener også at Glycine laver nogle modeller, hvor der er monteret orange rem. Men om de kan fås for 5K tvivler jeg på - med mindre det må være brugtpriser, for så burde nogle Glycine ure kunne landes inden for budgettet Icon_e_smile
Svar
Hvor er det nogle gode bud I kommer med. Specielt Suunto'en er jeg helt vild med.
Hvis nu man skal tage den et skridt videre og sige orange på både rem og kasse, hvad kunne I så byde ind med. Hvis standarden bliver holdt glæder jeg mig til at se jeres bud.

Takker....
Rolex 14060 - N serie.
Suunto Advizor.
Svar
Mener du orange skive, eller vil du have en klokke med orange kasse Icon_e_surprised (som du skriver)
Svar
Et orange islet på kasse eller skive.....
Rolex 14060 - N serie.
Suunto Advizor.
Svar
Orient 300m Sat Diver - her på eftermonteret Divestrap Classic, men uret kommer på både lænke og gummirem fra boxen Icon_e_smile
İmage

Jeg mener, at Bjarne har en orange Orient til salg på Mywatch.dk

Seiko Samurai er også en dejlig klokke. Udgået, så lidt svær at få fat i, men "jagten" er jo en del af det hele Icon_e_biggrin
İmage
Svar
Denne her Tutima DI 300 i titan kan (næsten) landes fra ny indenfor beløbsgrænsen.

İmage
Vh AndersSC
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)