|
Flotteste ur til under 5000 kr med orange rem. - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: Flotteste ur til under 5000 kr med orange rem. (/showthread.php?tid=76902) |
Flotteste ur til under 5000 kr med orange rem. - Kjeldsen - 09-02-2012 Hej med jer alle... Her er en opgave jeg er blevet stillet overfor af en rigtig god ven... Han bad mig om at finde det flotteste ur til under 5000 kr med Orange rem... Så nu er det jeg kommer til jer... I plejer ikke være bange for at byde ind med gode forslag... Og det vil naturligvis være nemmeste for mig hvis i smider billeder op i denne tråd... For så er det bare at henvise og lade ham blive forelsket i et eventuelt ur og i dette forum... Så sæt i gang. Altså. Flotteste ur til under 5000 kr med orange rem Kjeldsen Re: Flotteste ur til under 5000 kr med orange rem. - Kristofferj - 09-02-2012 Køb det ur han godt kan lide, og smid selv en orange rem på? Re: Flotteste ur til under 5000 kr med orange rem. - Joepete - 09-02-2012 Jeg ville også gøre, som Kristoffer foreslår. Der kan findes både orange gummi- og læderremme, og du kan få mere "neutrale", hvor f.eks. kun syningerne er orange. Der findes også orange Nato og Zulu remme. Det kunne også være gode bud. Alternativt, så ur med orange skive, og så er sort rem til? ![]()
Re: Flotteste ur til under 5000 kr med orange rem. - Claus_K - 09-02-2012 Det er altså et lidt "mærkeligt" kriterie at få som det eneste. Som andre skriver, er det jo blot at montere en orange rem på et hvilket_som_helst ur. Men når nu der ikke er nogle præferencer, så vil jeg tillade mig at gå i den anden grøft og foreslå dette - jeg synes det ser vildt cool ud ![]() Fra suuntoshop.dk Re: Flotteste ur til under 5000 kr med orange rem. - Joepete - 09-02-2012 Den er super fed, Claus Jeg mener også at Glycine laver nogle modeller, hvor der er monteret orange rem. Men om de kan fås for 5K tvivler jeg på - med mindre det må være brugtpriser, for så burde nogle Glycine ure kunne landes inden for budgettet Re: Flotteste ur til under 5000 kr med orange rem. - Kjeldsen - 10-02-2012 Hvor er det nogle gode bud I kommer med. Specielt Suunto'en er jeg helt vild med. Hvis nu man skal tage den et skridt videre og sige orange på både rem og kasse, hvad kunne I så byde ind med. Hvis standarden bliver holdt glæder jeg mig til at se jeres bud. Takker.... Re: Flotteste ur til under 5000 kr med orange rem. - Joepete - 10-02-2012 Mener du orange skive, eller vil du have en klokke med orange kasse Re: Flotteste ur til under 5000 kr med orange rem. - Kjeldsen - 10-02-2012 Et orange islet på kasse eller skive..... Re: Flotteste ur til under 5000 kr med orange rem. - Joepete - 10-02-2012 Orient 300m Sat Diver - her på eftermonteret Divestrap Classic, men uret kommer på både lænke og gummirem fra boxen ![]() Jeg mener, at Bjarne har en orange Orient til salg på Mywatch.dk Seiko Samurai er også en dejlig klokke. Udgået, så lidt svær at få fat i, men "jagten" er jo en del af det hele
Re: Flotteste ur til under 5000 kr med orange rem. - AndersC - 10-02-2012 Denne her Tutima DI 300 i titan kan (næsten) landes fra ny indenfor beløbsgrænsen.
|