Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
Da det er kransens gribere og det lidt for bling jeeg stødes lidt af (men faktisk mindre og mindre som nævnt), så er sådan en fra de nyere helt OK for mig, både som krono og uden som vist højere oppe i tråden - tyvstjålet billede:

vh
•
Svar: 1,053
Tråde: 42
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Jeg kan godt lide deres avenger seawolf model og navitimer. Men da jeg har det bedst med ca 40 mm ure, så kommer jeg nok ikke til at eje et Breitling.
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Len Skrev:Jeg kan godt lide deres avenger seawolf model og navitimer
Jeg har det fuldstændig på samme måde
Jeg kan synes dog bedst om Seawolfén i titanium.
Alle de andre tiltaler mig bare ikke. Jeg kan ikke sætte en konkret finger på det
Sådan er det bare.....de ure jeg kan lide, vælger mig og ikke omvendt.......giver det mening
•
Svar: 6,129
Tråde: 559
Modtaget Likes: 151 i 91 svar
Givet Likes: 29
De venligste hilsner, John
•
Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
•
Svar: 6,129
Tråde: 559
Modtaget Likes: 151 i 91 svar
Givet Likes: 29
Din udtrykte aversion mod uret dækker sandsynligvis over en dybt ubevidst trang til at få uret på armen, Per - det er jeg overbevist om
Uret har en konstruktion, som gør, at det kan aflæses let fra selv meget få grader. Glasset har en bestemt buet form, og visernes enkle hvide design hjælper til med den lette aflæsning. Titanium materialet gør også, at uret er super behageligt at bære, da det trods den store størrelse, ikke vejer så meget. Desuden, så går det 7750 baserede værk super præcist - uanset om det er i brug, ligger i kassen, på siden i skabet eller om det er 30 grader varmt eller 10 graders kulde. Et ur, som helt sikkert har imponeret mig rigtig meget - og uret, som startede min interesse for Breitling
De venligste hilsner, John
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Baun Skrev:Jeg kan ikke sige dig hvorfor - design og smag - er jo lidt uhåndterlige størrelser, men den der kan jeg bestemt ikke lide. Ligner måske legetøj for meget
vh Baun
Legetøj er det bestemt ikke
Denne er vandtæt indtil 3000 meter, Per. Et perfekt ur til dig når du vinterbader ved sommerhuset
I øvrigt det flotteste eksemplar jeg har set af et titanium Seawolf. Meget mørkt i overfladen, som de jo bliver med tiden.
•
Svar: 387
Tråde: 33
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
•
•