Svar: 1,053
Tråde: 42
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Enig- behold det. Jeg har gået i samme tanker da jeg også gerne snart vil have et nyt ur, men jeg vælger at beholde min 2254 da jeg synes det er et fedt ur til prisen, og så får det faktisk også meget tid på min arm. Så må jeg vente lidt længere med at købe det næste ur jeg har i tankerne
•
Svar: 324
Tråde: 56
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
hvad med et seamaster de ville fra 60'erne. En af dem med monocoque kasse, de er vildt flotte og så kan de jo også både fås med og uden lænke. Baun har sikkert nogle gode billeder
Hilsen
NW
•
Svar: 922
Tråde: 114
Modtaget Likes: 1,729 i 500 svar
Givet Likes: 1,689
Ja, jeg er jo kommet frem til at jeg nok skal have et dress ur at skifte med..
Hvis man kunne finde noget i stil med dette (låner lige billedet, Baun. Håber det er iorden) kunne jeg ikke sige nej, hvis det dog ikke er for småt (helst over 36 mm)
[attachment=0]1968263409241660002SeamasterGene-3-kopi.jpg[/attachment
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"
•
Svar: 6,129
Tråde: 559
Modtaget Likes: 151 i 91 svar
Givet Likes: 29
Baun, jeg ER igang med læreprocessen

Det nærmeste, som jeg kommer på et dress ur, det er denne King Seiko fra august 1972:
Engang, der kunne jeg dog sagtens fristes af en af dine smukke vintage Omega ure
De venligste hilsner, John
•
Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
phrede Skrev:Ja, jeg er jo kommet frem til at jeg nok skal have et dress ur at skifte med..
Hvis man kunne finde noget i stil med dette (låner lige billedet, Baun. Håber det er iorden) kunne jeg ikke sige nej, hvis det dog ikke er for småt (helst over 36 mm)
Du må gerne låne billeder - men du skal glemme det der med over 36 mm!
Der er stor forskel på hvordan ure syner på armen og diameteren er kun en ting. Skivens størrelse og farve. Kassens form og højde osv. er vigtigere.
disse 2 er 35 mm og synet pænt store på armen - bare et eksempel:
denne er vist 34 mm
34,5 tror jeg
en af de største Constellation er 36
vh Baun
•