Bud til erstatning af Omega Seamaster 2254
Efter anbefaling af redaktøren, ændrer jeg emnet til:

Hjælp til at finde et dress-ur til at matche dette: Icon_e_biggrin
Jeg leder efter en skønt Omega der ikke må være for småt...

[attachment=0]<!-- ia0 -->IMG_4015-kopi.JPG<!-- ia0 -->[/attachment]
Svar
Behold det. Du får ikke noget federe til prisen.....
Svar
Behold det. Er helt enig i hvad ClausT Icon_e_wink
Svar
Enig med ClausT og Stenbukken !!

Hvis jeg havde pengene, så købte jeg det tilbage, så jeg havde begge !! Icon_e_wink
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Har selv ovennævnte ur. Behold det endelig.... du ender alligevel med at købe det tilbage, hvis du sælger det Icon_smil Den (relativt) lille sum, du kan få for uret, batter alligevel ikke meget, hvis du skal op og have et Deepsea.
Svar
Det er sør'me så irriterende når man kan se at andre har ret Icon_e_smile Jeg trænger bare til noget at skifte med... Måske man kunne finde et dress Omega så....

pbr: Godt at se at din rigging-tur gik godt! Og at uret duer... Jeg er mega misundelig!!
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar
phrede Skrev:Det er sør'me så irriterende når man kan se at andre har ret Icon_e_smile Jeg trænger bare til noget at skifte med... Måske man kunne finde et dress Omega så....

pbr: Godt at se at din rigging-tur gik godt! Og at uret duer... Jeg er mega misundelig!!

Forstår dig godt. Netop derfor jeg har skiftet så meget, men ville nu gerne have min 2254 tilbage Icon_e_sad
Svar
Tror også på du vil fortryde hvis du solgte 2254'ern

Kender selv godt den føles da jeg kun havde et ur. Nu er det ikke et problem, da jeg har et par stykker. Og jeg er glad for, at jeg ikke solgte mit eneste dyre ur den, men i stedet holdte det, og sparede op til det næste.

Sådan synes jeg også selv du skal gøre, men ved godt det er svært.
Svar
Glad for medfølelsen... Jeg må ud og finde et vintage omega at skife med og så ellers spare op til Deepsea'en...

Tak for hjælpen, Gutter!:)
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar
Hvad skal du med et dress ur, du har jo denneher - den kan da sagtens klare en skjorte Icon_e_wink Icon_cool

İmage
De venligste hilsner, John
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)