22-04-2009, 04:12 PM
Jeg var lige en tur forbi siden med "Good guys" - og faldt over denne formulering
Efterfølgende var der lidt debat, men det primære var "enighed"....
Jeg vil så (selvfølgelig) være lidt polemisk uenig!
Altså, hvis man holder af gode ure, fine ure, Vintage ure og spændende ure.... skal man så nøjes med mindre, når man går i haven, på jagt, dykker eller hvad man nu gør?
Nu kan en en dejlig Seiko jo nemt være det ur man vil nyde til dette brug - forudsat at at man kan lide sådan en. Men hvis man ne er mere til fx. Vintage Omegaer kan man jo sagtens finde et godt Vintage Omega der kan "tåle mosten"
Det samme gælder hvis man er til nyere Omegaer... en helt almindelig Seamaster 300 kunne nemt klare opgaven.
Er man til Rolex, Certina, Heuer, Breitling eller... næsten hvad som helst... kan et passende ur vel findes.... tror jeg.
Livet er for kort til ikke at have et "nydeur" på hele tiden!
vh Baun
Citat:Jeg købte et Seiko ur af John (Joepete) i går og han er bestemt en good guy.
Tak for god kaffe og en hyggelig snak, igen
Jeg ville have et billigt ur som kan komme med i vandet, haven osv.
Efterfølgende var der lidt debat, men det primære var "enighed"....
Jeg vil så (selvfølgelig) være lidt polemisk uenig!
Altså, hvis man holder af gode ure, fine ure, Vintage ure og spændende ure.... skal man så nøjes med mindre, når man går i haven, på jagt, dykker eller hvad man nu gør?
Nu kan en en dejlig Seiko jo nemt være det ur man vil nyde til dette brug - forudsat at at man kan lide sådan en. Men hvis man ne er mere til fx. Vintage Omegaer kan man jo sagtens finde et godt Vintage Omega der kan "tåle mosten"
Det samme gælder hvis man er til nyere Omegaer... en helt almindelig Seamaster 300 kunne nemt klare opgaven.
Er man til Rolex, Certina, Heuer, Breitling eller... næsten hvad som helst... kan et passende ur vel findes.... tror jeg.
Livet er for kort til ikke at have et "nydeur" på hele tiden!
vh Baun
Se min samling og profil
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)