Polering af AP ROO ?
Jeg kan huske at jeg i begyndelsen syntes de var for fancy eller anderledes (yes konversastiv er jeg vel), men jeg er da nået frem til at jeg synes det er noget af det lækreste og noget som en dag også finder vej til min arm
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Mange fandt dem alt for store og klodsede engang, men 44 mm ure i midt 90´erne skabte også meget hovedrysten. I dag er det mere reglen end undtagelsen og ROO er ikke længer så "big n´ bad" som det var engang. Derfor har det bredere (konservative) urpublikum også fået øjnene op for dette ur. De er i hvertfald populære som aldrig før. I mine øjne er det også det ur hvor begrebet flot kassefinish kommer bedst til udtryk. Det stinker langt væk af at være et dyrt ur, når man står med det i hånden Icon_cool Det er også det ur der suverænt har fået flest rosende ord med på vejen af mine ingeniør bekendte, der ved en masse om produktion og forarbejdning, men INTET om ure generelt. Sjovt nok får man ikke smidt den sædvanlige "Er det en kopi?" i hovedet når folk ser uret Icon_cool

Så tillykke med "dyret"...

/Mads
Svar
hannover_dk Skrev:Jeg kan huske at jeg i begyndelsen syntes de var for fancy eller anderledes (yes konversastiv er jeg vel), men jeg er da nået frem til at jeg synes det er noget af det lækreste og noget som en dag også finder vej til min arm
vh

Hej Hannover

Hvad mener du med konversastiv, er det fordi man bliver stiv når man bærer uret. Icon_question

MVH Peter Icon_rolleyes
İmage
Svar
Jeg mener det var ATS som konsekvent kaldte partiet de konversastive den gang Engel ikke kunne styre uden om en beton blok - og Per Stig - måtte fortælle om en ungdomsting med spritkørsel og fik navnet Per Stiv Øller fra de konversastive.
Nok lidt plat, men de har nu haft evne til de der små navneskift.

Samme med prinserne i deres ungdom, som var et eller anden med Hans kongelige Højhastighed Kromeprins Frederhik, og Kornprins Joachim Icon_redface
vh
Besøg min blog om ure!
Svar
Bra bumpning av tråden ! Har ROO´n dykt upp än, Tomcat27 ?
Älskar Offshorer !
27 årig klocknörd - gillar Certina dykare...
Svar
Snogge Skrev:Bra bumpning av tråden ! Har ROO´n dykt upp än, Tomcat27 ?
Älskar Offshorer !

Og grattis med din Offshore, Snogge. Forstår godt at du elsker dem Icon_e_biggrin
When a man has a world in his hands, you expect to find a Rolex on his wrist.
Svar
Tempsto Skrev:
Älskar Offshorer !

Og grattis med din Offshore, Snogge. Forstår godt at du elsker dem Icon_e_biggrin

Tack ! Joo, den satt fint efter år av väntande.
27 årig klocknörd - gillar Certina dykare...
Svar
Älskar Offshorer !
dog dog - bumpning. Jeg bruger ordet konversastiv i beskrivelse af hvordan jeg faktisk først ikke brød mig om uret, men med tiden faktisk er kommet til at holde af det - i et seriøst ment indlæg. Mads G svarer at det vidst er normalt overfor det ur.
Så går der noget med en uge helt uden liv i tråden, og Peter forstår ikke lige mit ord Konversativ, som jeg lige tillader mig at forklare - bomb bomb - men godt at du er der som politi mod mig som bumber - I stand corrected sorry : Icon_cry
Jeg ser da også frem til høre afslutningen fra Tomcat27 - uret burde være ved at dukke op - håber det lever op til forventningerne
Jeg burde finde et sted at prøve et brugt på armen, for at se om jeg stadigt er lidt for konservativ (se jeg kan stave) til det, eller om min nyere fornemmelse af jeg faktisk kunne ønske mig et, holder
vh
Besøg min blog om ure!
Svar
Hej Hannover

Det må Jeg da undskylde, men jeg havde ikke helt fattet pointen, med de konversastive, jeg troede at du for engangs skyld havde skrevet forkert. Icon_redface

MVH Peter
İmage
Svar
peter Skrev:Hej Hannover

Det må Jeg da undskylde, men jeg havde ikke helt fattet pointen, med de konversastive, jeg troede at du for engangs skyld havde skrevet forkert. Icon_redface

MVH Peter
Jeg vover lige at bombe med et stort Icon_e_biggrin
Besøg min blog om ure!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)