Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
I photobucket findes en line der hedder IMG - bare klik på den, så kopierer den sig og du kan sætte ind direkte her i vintage ure med ctrl v og skal ikke gøre andet, så vises billedet
vh John
•
Kan ikke rigtigt få det til at virke!
•
Svar: 1,174
Tråde: 164
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
•
Svar: 1,069
Tråde: 116
Modtaget Likes: 5 i 4 svar
Det er godt nok en lækker samling du har tukjaer. Hatten af for den. Der er flere af dem jeg godt kunne tænke mig. Specielt Seiko Sportura serien er jeg helt vild med. Jeg har selv et Seiko Velatura med kinetic direct drive, som jeg bruger til hverdag. Er rigtig glad for det.
•
Tak skal du have. Glad for samlingen ikke falder helt igennem.
Jeg har også fået ryddet lidt ud i de første ure jeg købte. Jeg fik godt nok købt en del som jeg hurtigt blev træt af. Men heldigvis lykkedes det mig at sælge dem via QXL uden det store tab.
Jeg føler dog ikke at jeg kan være med herinde, her er mange rigtigt hardcore ursamlerer. Men nu står den på automatiske ure fremover, så måske......
Venter lige nu på Seiko Premier auto., køber nok også Certina DS First auto (billige på Tenerife) i uge 28. Og endelig skal jeg have anskaffet mig et Omega Seamaster automatic (ikke for gammel, ej heller for dyrt).
•
Svar: 1,069
Tråde: 116
Modtaget Likes: 5 i 4 svar
Hvorfor føler du ikke at du kan være med? Du har da mange flere ure end mig og jeg tror da ikke der er nogen herinde der kigger skævt til dig, fordi din samling måske er lidt atypisk i forhold til flertalet herinde. Jeg har også haft kig på et Certina DS First. Det er altså et lækkert ur, men for mit vedkommende tror jeg det bliver til et Bond Seamaster først. Det er et ur jeg længe gerne har villet have.
•