27-11-2007, 05:52 PM
Ja, Som overskriften antyder. Hvad ville i vælge en minty u-serie fra 98 med tritium. Eller en nyere med SL, hvis vi snakker almindeligt hverdagsbrug?
|
Rolex sub. date tritrium eller SL?
|
|
27-11-2007, 05:52 PM
Ja, Som overskriften antyder. Hvad ville i vælge en minty u-serie fra 98 med tritium. Eller en nyere med SL, hvis vi snakker almindeligt hverdagsbrug?
27-11-2007, 09:44 PM
...tag udgaven med tritium.
Den får en flot cremet patinering med tiden og laves ikke med tritium mere. At uret er til hverdagsbrug gøre ingen forskel i valget. Selvom uret endnu ikke har vintage status tror jeg alligevel det gør en forskel at det er med tritium og især hvis 16610'eren udgår om et år eller to. Mvh Klaus Mvh Klaus
28-11-2007, 12:59 AM
Tritium hele vejen...Ingen tvivl om det. Klaus har vist argumenteret godt for sagen. I en ikke så fjern fremtid er jeg sikker på at tritium-udgaverne af div. nyere modeller vil blive mere eftertragtet end deres SL-artsfæller.
Se bare Panerai hvor de pt koster ca. det dobbelte. /Mads
28-11-2007, 03:14 AM
Hej
Hvis du skal bruge uret når det er mørkt vil jeg klart vælge SL, men ellers tritium, den bliver nok noget mere samlerværdig. MVH Peter
28-11-2007, 01:45 PM
Helt enig med Peter.
Er det vigtigt for dig at se klokken i mørke skal du ikke vælge tritium. Når du har fundet dit ur så må du lægge et billede her ind. Mvh Klaus Mvh Klaus
|
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|