Svar: 7,772
Tråde: 359
Modtaget Likes: 2,314 i 1,309 svar
Givet Likes: 1,716
Fedt indlæg Claus om dit kedelige ur liv
Den IWC MR Er bare for lækker
MR er nok den complikation jeg er mest vild med
Og selvom jeg ikke er den stor PP fan,
Er der flere jeg helt sikkert kunne leve med.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar: 1,937
Tråde: 101
Modtaget Likes: 408 i 207 svar
Givet Likes: 110
Øv, øv og atter øv. ØV.
At det altid er andre, der deltager i noget så spændende. Jeg er IKKE spor misundelig, ikke engang på de friterede østers.
Tak, Claus, for endnu en dejlig reportage. Sikke dog et udvalg af ure.
Men der blev altså fjernet 10 dage, eller i Danmark 11 idet 1. marts 1700 fulgte umiddelbart efter 18. februar.
/Bjørn
Svar: 2,065
Tråde: 211
Modtaget Likes: 3,483 i 1,035 svar
Givet Likes: 6,121
(28-06-2017, 08:50 PM)bjorn_e58 Skrev: Øv, øv og atter øv. ØV.
At det altid er andre, der deltager i noget så spændende. Jeg er IKKE spor misundelig, ikke engang på de friterede østers.
Tak, Claus, for endnu en dejlig reportage. Sikke dog et udvalg af ure.
Men der blev altså fjernet 10 dage, eller i Danmark 11 idet 1. marts 1700 fulgte umiddelbart efter 18. februar.
/Bjørn
Yep. Det er rigtigt med de 10 dage. De blev sgu da fjernet, ikke lagt til. Det var det, der blev sagt. Godt der ikke var eksamen bagefter. ? Ser lige om jeg kn rette det.
Det var måske de østers, der fik mig til at huske forkert - haha.
Claus
•
Svar: 493
Tråde: 32
Modtaget Likes: 274 i 135 svar
Givet Likes: 114
tak for at du endnu engang har taget dig tid til at dele en ur-oplevelse med os andre :)
Jeg formoder at langt de fleste af urene var nogle som PP medbragte til dagen, gad vide hvordan de håndtere dette? Her mener jeg at sådan en flok ure, på roadshow i sidste ende alt andet lige må være lidt brugte.
Lidt overrasket over at foldboldklub ejer kan ringe og ligge en sådan bestilling ved PP, men når det er sagt, så er det fedt de står ved det, og tager sådan et ur med.
Svar: 2,065
Tråde: 211
Modtaget Likes: 3,483 i 1,035 svar
Givet Likes: 6,121
(09-07-2017, 09:20 PM)ultoman Skrev: tak for at du endnu engang har taget dig tid til at dele en ur-oplevelse med os andre :)
Jeg formoder at langt de fleste af urene var nogle som PP medbragte til dagen, gad vide hvordan de håndtere dette? Her mener jeg at sådan en flok ure, på roadshow i sidste ende alt andet lige må være lidt brugte.
Lidt overrasket over at foldboldklub ejer kan ringe og ligge en sådan bestilling ved PP, men når det er sagt, så er det fedt de står ved det, og tager sådan et ur med.
Hej Ultoman,
Tak for de pæne ord!
Mit indtryk var, at de alle var medbragt af PP. De så ganske pæne ud - også selvom vi fik lov til at røre med fedtede fingre ved mange af dem. Der bliver sikkert arbejdet med håndkraft på at gøre dem pæne mellem ‘forestillingerne’, men godt spørgsmål. Det vil jeg da stille ved en anden lejlighed.
Fodboldklub-uret sad på armen af en af deltagerne. Det var ikke en del af den officielle udstilling. Ejeren havde købt det af en af spillerne i klubben. Og ejeren af klubben var/er så stor PP kunde, at han havde det direkte nummer til Mr. Stern, så vidt jeg forstod.
Det tætteste jeg har været på Mr. Stern er at stå ude foran hans kontor...haha...det giver vist ikke mig lov til at ringe til ham direkte ;-)
Claus
Sent from my iPad using Tapatalk