22-04-2009, 07:20 PM
Jeg synes jeg har nydeure som kan klare den type arbejde jeg udfører. Jeg bygger ikke så mange storebæltsbroer, men havearbejde,bilvask, samling af møbler osv, det får mine ure helt generelt lov til at deltage i. Selvfølgeligt skifter jeg mellem dress og ikke dress, men ikke dress er med på alt andet.
Jeg har kun et klart område de ikke får lov at være med i, heller ikke hvis de hedder IWC 3636 -2 og er certificerede til 2000 meter under havet eller Rolex ub LV osv. Badning, smådyking osv, det har jeg badeure af den billige slags til (i mit fald Tauchmaster x 3 stk auto - 600 meter til 400 kr til mig selv og de voksne sønner)
Jeg ved godt at en sub eller en IWC 3536 sagtens tåler vand, men dykning, risiko for at ridse mod sten under vandet når en fisk følges, og sand mellem krans og ur - nix - badeur til det formål.
vh
Jeg har kun et klart område de ikke får lov at være med i, heller ikke hvis de hedder IWC 3636 -2 og er certificerede til 2000 meter under havet eller Rolex ub LV osv. Badning, smådyking osv, det har jeg badeure af den billige slags til (i mit fald Tauchmaster x 3 stk auto - 600 meter til 400 kr til mig selv og de voksne sønner)
Jeg ved godt at en sub eller en IWC 3536 sagtens tåler vand, men dykning, risiko for at ridse mod sten under vandet når en fisk følges, og sand mellem krans og ur - nix - badeur til det formål.
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)