Svar: 4,070
Tråde: 280
Modtaget Likes: 85 i 61 svar
Givet Likes: 298
MortenKN Skrev:Den er om muligt endnu mere uharmonisk at se på end en SDDS....... Nu er smag jo heldigvis subjektivt, men jeg tror faktisk at det der er det grimmeste ur jeg nogensinde har set, når vi snakker ure til 15-25K. Kassediameter og højde passer overhovedet ikke sammen, kronebeskytteren ligner næbbet fra en Tukan der er fløjet sporanstrejs ind i en rude med 120 km/t, blankpolerede midterstykker på lænken af en diver, horn der har for kraftigt nedadgående vinkel (og i øvrigt er ALT for kraftige i sig selv) og en lume der ligner et lysshow fra Las Vegas og (blankpolerede?) torxskruer i lynetten.
Urenes svar på en Fiat Multipla. Designeren skulle skydes....
Som vi sir i Århus - Det låårt!
Smag og behag er som bekendt forskelligt. Hvis man primært er til divers er dette et meget spændende ur, er man til små dress ure, ja så står man nok af her
•
Svar: 387
Tråde: 33
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Givet Likes: 0
Ja, det er utroligt så forskellig smag folk kan have. Jeg personligt, kan ikke genkende nogle af de kritikpunkter MortenKN kommer med, tværtimod. Kanonfedt ur efter min mening.
•
Svar: 4,070
Tråde: 280
Modtaget Likes: 85 i 61 svar
Givet Likes: 298
Jeremy Skrev:Ja, det er utroligt så forskellig smag folk kan have. Jeg personligt, kan ikke genkende nogle af de kritikpunkter MortenKN kommer med, tværtimod. Kanonfedt ur efter min mening.
+1
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Givet Likes: 0
Hej
Det ur er bare gennemført til sidste detalje, og jeg er bare vild med langt det meste især deres lume, som er verdens bedste, hvis man absolut skal komme med noget de kunne have gjort bedre synes jeg at de skulle have lavet en almindelig klaplås med diver extension, istedet for en butterfly lås, men det mindsker da absolut ikke mit ønske for at få fat i det ur, som bare er lækkert.
MVH Peter
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Ikke et ur jeg ville vælge
•