Svar: 207
Tråde: 13
Modtaget Likes: 493 i 151 svar
Givet Likes: 48
Jeg nyder også fortsat dette forum.
Håber der igen bliver mulighed for et
“gettogether”på Sjælland i det nye år hvilket jeg gerne vil, da det ikke er lykkedes mig at deltage endnu.
Glædelig jul og godt nytår
Jacob
Jacob
•
Svar: 499
Tråde: 43
Modtaget Likes: 632 i 250 svar
Givet Likes: 1,663
(22-12-2025, 11:19 PM)julle Skrev: Jeg nyder også fortsat dette forum.
Håber der igen bliver mulighed for et
“gettogether”på Sjælland i det nye år hvilket jeg gerne vil, da det ikke er lykkedes mig at deltage endnu.
Glædelig jul og godt nytår
Jacob
Der kommer noget ur relateret "show" vist i Aarhus, Aalborg og København her i foråret.
Med Brian Lykke og Christian Haagen.
•
Svar: 561
Tråde: 7
Modtaget Likes: 1,534 i 434 svar
Givet Likes: 1,550
[/quote]Der kommer noget ur relateret "show" vist i Aarhus, Aalborg og København her i foråret.
Med Brian Lykke og Christian Haagen.
[/quote]
Hej og glædelig baghjul.
Jeg har godt set der kommer et show her og der, mit spørgsmål er egentlig om ikke Brian Lykke er blevet for kommerciel.
Jeg nød virkelig hans podcast Watch Me da han var en nysgerrig kommende ur nørd.
Han interviewede høj og lav om deres viden og passion for diverse ur mærker. Faktisk virkelig godt syntes jeg dengang.
Nu er han kommet i lommen hos Euroman, som han gladeligt omtaler, det er for sagens skyld også ok, men tråden og nerven er styret af hvem der nu lige spytter i kassen, ærgerligt synes jeg.
Teamet op med Kristian Haagen er han jo endnu mere forudsigelig, Haagen er jo “ om du vil” endnu mere kommerciel.
Det er kun min lille betragtning af Urshowet
Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar: 499
Tråde: 43
Modtaget Likes: 632 i 250 svar
Givet Likes: 1,663
Ja, de video Podcast' på Euroman, har ændret sig siden de første han lavede, og er ikke helt så interessante for mig i hvert fald.
Men der er vel ikke andre, sådan offentlig kendte ur shows?
Sendt fra min SM-S911B med Tapatalk
•