Glædelig Jul og Godt Nytår
Heart 
İmage

Alle på Urforum ønskes en rigtig Glædelig Jul og et Godt og Lykkebringende Nytår !! 

Håber 2026 vil bringe mange nye ure, der kan vises frem herinde og at flere får lyst til at skrive lidt om deres nyerhvervelser og hvorfor man netop valgte dette ur ! 

Det kunne også være dejligt, hvis flere ville fortælle lidt om deres samlinger og hvis der er en bestemt rød tråd i dem.

Mange julehilsener fra Admin teamet
Peter
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • MTF, Taggert, ultoman
Svar
Herfra ønskes i alle også en god jul og et fornøjeligt nytår
En stor tak skal lyde til jer som vælger at bruge tid på at styre dette gamle forum så vi stadigvæk kan holde det i live.

Jeg vil som dig Peter håber på at der i det nye år kommer mere liv herinde, af den ene eller anden slags.

Jeg kan ikke lægger billeder op herinde mere,
og har heller ikke ændret i mit udvalg så på den front kan jeg ikke byde ind med noget.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • pbr, ultoman
Svar
Jeg nyder også fortsat dette forum.
Håber der igen bliver mulighed for et
“gettogether”på Sjælland i det nye år hvilket jeg gerne vil, da det ikke er lykkedes mig at deltage endnu.

Glædelig jul og godt nytår

Jacob
Jacob
İmage
Svar
(22-12-2025, 11:19 PM)julle Skrev: Jeg nyder også fortsat dette forum.
Håber der igen bliver mulighed for et
“gettogether”på Sjælland i det nye år hvilket jeg gerne vil, da det ikke er lykkedes mig at deltage endnu.

Glædelig jul og godt nytår

Jacob
Der kommer noget ur relateret "show" vist i Aarhus, Aalborg og København her i foråret.
Med Brian Lykke og Christian Haagen.
Svar
[/quote]Der kommer noget ur relateret "show" vist i Aarhus, Aalborg og København her i foråret.
Med Brian Lykke og Christian Haagen.
[/quote]

Hej og glædelig baghjul.

Jeg har godt set der kommer et show her og der, mit spørgsmål er egentlig om ikke Brian Lykke er blevet for kommerciel.

Jeg nød virkelig hans podcast Watch Me da han var en nysgerrig kommende ur nørd.

Han interviewede høj og lav om deres viden og passion for diverse ur mærker. Faktisk virkelig godt syntes jeg dengang.

Nu er han kommet i lommen hos Euroman, som han gladeligt omtaler, det er for sagens skyld også ok, men tråden og nerven er styret af hvem der nu lige spytter i kassen, ærgerligt synes jeg.

Teamet op med Kristian Haagen er han jo endnu mere forudsigelig, Haagen er jo “ om du vil” endnu mere kommerciel.

Det er kun min lille betragtning af Urshowet

Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • cfnissen, doxa300
Svar
Ja, de video Podcast' på Euroman, har ændret sig siden de første han lavede, og er ikke helt så interessante for mig i hvert fald.

Men der er vel ikke andre, sådan offentlig kendte ur shows?

Sendt fra min SM-S911B med Tapatalk
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)