Svar: 4,452
Tråde: 282
Modtaget Likes: 3,252 i 1,129 svar
Givet Likes: 2,344
Hej alle
Så er Urforums domæne fornyet og det er nu overgået til Simply.com og sat op til, at det bliver fornyet automatisk, så vi undgår nede-tid af den grund.
Udgiften til dette var ca. 780 kr. som jeg har afholdt, så hvis de af jer, der tidligere gav udtryk for, at de gerne ville bidrage økonomisk til at holde forum kørende, stadig mener det, så modtager jeg gerne bidrag til dette på MobilePay 24 620 630 - det er naturligvis 100% frivilligt
Når/hvis bidragene kommer op på 2/3 af beløbet, så giver jeg besked herinde, hvorefter yderligere donationer ikke længere behøves.
Vi har undersøgt mulighederne lidt for at opgradere til en mere tidssvarende platform, end det gamle BBB format, som vi anvender nu - men indtil videre, så har det vist sig alt for bekosteligt, både i udgift og IT bistand. En helt anden problemstilling er, at det vil være svært at garantere at alle de gamle tråde kunne overføres/bevares ! Og det var jo sådan set hele tanken bag "redningsaktionen" med at overtage forum. Så de planer/tanker er lagt lidt på is indtil der viser sig et mirakelmiddel
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Kære alle
Så er de 2/3 af udgiften til fornyelsen af domænet nået og dermed behøves ikke flere bidrag
Tusind tak til alle bidragsydere
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar: 294
Tråde: 16
Modtaget Likes: 645 i 228 svar
Givet Likes: 794
Peter
Jeg har ikke mobilepay men vil gerne bidrage. Nogen anden mulighed for at overføre?
Mvh
Kim
(05-09-2025, 07:46 PM)doxa300 Skrev: Peter
Jeg har ikke mobilepay men vil gerne bidrage. Nogen anden mulighed for at overføre?
Mvh
Kim
Kom åbenbart for sent
•
(05-09-2025, 07:46 PM)doxa300 Skrev: Kom åbenbart for sent 
Det er i hvert fald ikke nødvendigt længere - men der kommer selvfølgelig et tidspunkt, hvor der er udgifter igen
Så vil jeg foreslå, at du sender mig en PB og så kan jeg sende mine bankoplysninger til dig, så kan du lave en overførsel - men det er som sagt ikke nødvendigt længere i denne omgang
/Peter
•
Svar: 7,817
Tråde: 362
Modtaget Likes: 2,353 i 1,334 svar
Givet Likes: 1,822
Syntes det er oplagt alle så vidt muligt smider lidt i puljen, jo flere vi er jo mere beskedent behøver beløbet reelt at være,
på den måde sikre vi både at der en lille buffer (intet bliver billigere fremover) og optimere chancerne for at vores lille "hyggestue" kan bestå.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar: 498
Tråde: 43
Modtaget Likes: 631 i 249 svar
Givet Likes: 1,660
Jeg havde skrevet mig på, til at ville betale til forummet, men nåede det ikke.
Jeg har ikke lige et forslag, til en anden metode til indbetaling næste gang.
Men jeg vil gerne betale et beløb ind på forhånd, eller bagkant alt efter hvordan man ser det
Hvis ellers at pbr synes at det er en god ide.
Svar: 7,817
Tråde: 362
Modtaget Likes: 2,353 i 1,334 svar
Givet Likes: 1,822
pbr har sagt at man efterfølgende kan indbetale til ham så sørger han for resten,
Så sikre vi at opgaven bliver håndteret (tak for det pbr) og vi få den lille buffer så "stuen" kan leve vidrer.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Hej alle
Det er dejligt at der er parathed til at bidrage - jeg vil dog helst ikke have noget indbetalt på forhånd, idet jeg så skal til at have besvær med at holde det adskilt fra min privatøkonomi.
For mig er det nemmest/bedst, at jeg skriver herinde, når jeg har haft en udgift og så stopper "indsamlingen, når udgiften er dækket (minus mit eget bidrag).
Jeg skal ikke og ønsker ikke at tjene på det ............ men jeg er taknemmelig, hvis nogen vil bære byrden sammen med mig
/Peter
Svar: 207
Tråde: 13
Modtaget Likes: 493 i 151 svar
Givet Likes: 48
Bare et forslag, du kan oprette en box i Mobile pay hvor pengene står. Så er de adskilt fra din privat økonomi. Når boxen er ved at være tom så fylder vi den op igen med 100-200kr pr næse.
VH
Jacob
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jacob
Svar: 563
Tråde: 22
Modtaget Likes: 410 i 197 svar
Givet Likes: 951
(09-09-2025, 05:30 PM)pbr Skrev: holde det adskilt fra min privatøkonomi
Det har jeg helt opgivet! Hver gang Reversoman viser et nyt ur her på forum så jeg kigger spørgende og lettere bebrejdende på min privatøkonomi som så kigger afværgende og bekymret tilbage på mig…
Der skulle naturligvis stå Reversoman. Rettet af redaktionen.
|