En lille ny…
Vi vil se dig i pingvin jakke og høj hat Icon_blink Icon_e_biggrin1

Hele Claus samling er for outstanding
men ja bare Reverso grenen får det til at bimle Icon_drunken
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • cfnissen
Svar
(06-09-2025, 04:41 PM)cfnissen Skrev:
(06-09-2025, 01:33 PM)Jens Skrev: Meget smukt og elegant ur!
Dit nederste billede har en vintage reklame vibe, som man forestiller sig det i et Playboy magasin fra 60’erne.

Jeg kan egentlig godt se hvad du mener, og opfatter det som den ultimative ros. 

Jeg går ud fra at du, som jeg, kun læste Playboy pgra artiklerne ;-)

Claus

He he he .............. det kunne såmænd også være en reklame fra et National Geographic  Icon_e_biggrin1
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • cfnissen
Svar
Meget flotte
Jeg ville være glad for bare en enkelt i samlingen

Sent from my iPhone using Tapatalk
Jacob
İmage
Svar
(09-09-2025, 11:17 AM)Stensbjerg Skrev: Vi vil se dig i pingvin jakke og høj hat  Icon_blink  Icon_e_biggrin1

Hele Claus samling er for outstanding
men ja bare Reverso grenen får det til at bimle Icon_drunken

Haha. Har det faktisk hængende i skabet. Dog ikke hatten. One day…

Reverso grenen. Såfan havde jeg ikke tænkt på dem. Godt set!

Claus

[-]
  • Stensbjerg
Svar
Så er der vist kommet flere Reverso'er i 40,1 mm

https://www.jaeger-lecoultre.com/us-en/w...s-q3868520
[-]
  • cfnissen, Stensbjerg
Svar
For dælen det klær dig.

Jeg tror snart jeg bliver nødt til selv at prøve det. Jeg har tror jeg indtil nu har haft det med reservoen som jeg har det med tatoveringer. De (kan) begge se virkelig flotte ud, men altid tænkt “bare ikke på mig”.

Måske jeg skulle overveje igen, selv om det både kan ende med en tattovering eller et nyt ur…..

[-]
  • cfnissen
Svar
[Jeg har tror jeg indtil nu har haft det med reservoen som jeg har det med tatoveringer. De (kan) begge se virkelig flotte ud, men altid tænkt “bare ikke på mig”.

Så start med uret, det kan man altid sælge igen hvis det ikke lige var det.. Icon_e_biggrin1
Svar
(28-10-2025, 11:05 AM)ultoman Skrev: For dælen det klær dig.

Jeg tror snart jeg bliver nødt til selv at prøve det. Jeg har tror jeg indtil nu har haft det med reservoen som jeg har det med tatoveringer. De (kan) begge se virkelig flotte ud, men altid tænkt “bare ikke på mig”.

Måske jeg skulle overveje igen, selv om det både kan ende med en tattovering eller et nyt ur…..

Tak! Og ja, det skal prøves. Men inden du køber, så prøv forskellige modellrr. De er mere forskellige end man tror. 

Claus

(28-10-2025, 06:42 PM)aammat Skrev: [Jeg har tror jeg indtil nu har haft det med reservoen som jeg har det med tatoveringer. De (kan) begge se virkelig flotte ud, men altid tænkt “bare ikke på mig”.

Så start med uret, det kan man altid sælge igen hvis det ikke lige var det.. Icon_e_biggrin1

Man kan jo også ‘tatovere’ sin Reverso hvis manvælger en model med bagkasse. Det er så flot.

[-]
  • aammat
Svar
(09-09-2025, 11:17 AM)Stensbjerg Skrev: Vi vil se dig i pingvin jakke og høj hat Icon_blink Icon_e_biggrin1

Thja - det er egentlig ret sjovt med den reklame, for efter nutidens dresscode bruger man altså lommeur til "white tie", som de siger over there. Armbåndsur er no go!

/Bjørn
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)