En lille ny…
Forleden var jeg inde og få nye remme på et IWC og et Lange ur. Det endte helt godt synes jeg.

Så spurgte jeg om de havde den lille Reverso fra 2024, som jeg for nylig så på nogle billeder hvor den bare brændte igennem. Det havde de, og jeg gjorde så det man aldrig skal. Jeg prøvede det på. Det sad jo perfekt, og mens hormonerne pumpede kom sælgeren så med et godt tilbud.

Så nu er uret mit. Meget elegant. Det jeg blev solgt på var to ting. For det første en højere finish end normalt på ‘entry-level modeller, se fx. skiven med ‘applied indexes’ og indersiden af kassen, der plejer at være noget mere industriel. For det andet er størrelsen på kassen næsten magen til de originale modeller fra 1931 på nær 1-2 mm. Det er - i mine øjne - en meget elegant størrelse. Remmen er heller ikke så rimge emdda, sagt på jysk.

Udover det, så har JLC også opgraderet kassen, både den udvendige og den imdvemdige. Et klart løft ift. tidligere standardmodeller.

Nå, nok om det. Her er billeder.

Først de nye remme, så detnye ur og så den nye ‘packaging’

İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage

Sent from my iPad using Tapatalk

[-]
  • khbk, MTF, PHO, Stensbjerg, Taggert
Svar
Endnu et flot ur :-)

Sendt fra min SM-S911B med Tapatalk
Svar
Claus din s.t.n hvis ikke pengene brændte i lommen før så gør de det da i hvert fald nu Icon_e_biggrin1

Stort tillykke med det, et af de fedeste Reverso jeg har set længe, bla. pga. de hævet index (som alle nok ved jeg er en sucker for)
og så fordi modellen køre den reneste form for less is more stilen, som for mig er ægte JLC sjæl og som imv spiller ekstra godt på Reverso modellen. Icon_party
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • cfnissen
Svar
(05-09-2025, 08:46 AM)Stensbjerg Skrev: Claus din s.t.n hvis ikke pengene brændte i lommen før så gør de det da i hvert fald nu  Icon_e_biggrin1

Stort tillykke med det, et af de fedeste Reverso jeg har set længe, bla. pga. de hævet index (som alle nok ved jeg er en sucker for)
og så fordi modellen køre den reneste form for less is more stilen, som for mig er ægte JLC sjæl og som imv spiller ekstra godt på Reverso modellen.  Icon_party

Haha. Sorry. 

Du rammer hovedet på sømmet med din beskrivelse. Der var nare så mange ‘ja, tak’ ting med det ur. 

Tak for komplimenterne,

Claus

[-]
  • Stensbjerg
Svar
Mega fede remme - lige min smag !! Icon_hjerte

Og uret er bare fantastisk flot !! Stort tillykke Icon_flag
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • cfnissen, Stensbjerg
Svar
Tak. Ikke en helt ringe dag. Smiler stadig.

[-]
  • pbr, Stensbjerg
Svar
Meget smukt og elegant ur!
Dit nederste billede har en vintage reklame vibe, som man forestiller sig det i et Playboy magasin fra 60’erne.
[-]
  • cfnissen, Stensbjerg
Svar
(06-09-2025, 01:33 PM)Jens Skrev: Meget smukt og elegant ur!
Dit nederste billede har en vintage reklame vibe, som man forestiller sig det i et Playboy magasin fra 60’erne.

Jeg kan egentlig godt se hvad du mener, og opfatter det som den ultimative ros. 

Jeg går ud fra at du, som jeg, kun læste Playboy pgra artiklerne ;-)

Claus

[-]
  • aammat, Jens, Stensbjerg
Svar
Nogen kaldte mig reversoman fordi jeg nu ligner En der er afhængig.

Jeg vil hellere hedde Reversoman og være en slags superhelt.

İmage
İmage

İmage

[-]
  • Jens, PHO, Stensbjerg
Svar
(08-09-2025, 08:36 PM)cfnissen Skrev: Nogen kaldte mig reversoman fordi jeg nu ligner En der er afhængig.

Jeg vil hellere hedde Reversoman og være en slags superhelt.

İmage
İmage

Hold kæft en flot samling  Icon_drool
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)