Hejsa alle her på Urforum. Jeg har set et Grand Seiko SBGP011 hos Kronometer21.dk , men er i tvivl om jeg tør at købe et ur der? Vil jeg stadigvæk få en gyldig 5 års Grand Seiko garanti? Og er det usikkert at lave en bankoverførsel? Håber der nogle som kan rådgive mig?
|
Er lidt i tvivl?
|
|
27-07-2025, 08:00 PM
Hej Grenaa
Nicholas, som har siden, er medlem herinde - kan ikke lige huske brugernavnet og han er en Good Guy og du bør ikke være nervøs for at handle med ham. Vedr. garanti så sender du han en mail så svarer han på den, men tænker at den normale 5 årige garanti følger med. Vend gerne tilbage med hvad du vælger og hvis handlen bliver til noget så gerne billeder ![]() Mvh. HG - Henrik Sent from my iPad using Tapatalk Med venlig hilsen
Henrik Graae Visse Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
28-07-2025, 12:00 PM
Mener han hedder kronometer.dk herinde søger du på det kommer der flere gode oplevelse med ham op herinde,
han er en flink fyr som jeg ville være helt rolig ved at handle hos. Køber du uret og alle papir er korrekt udfyldt (garanti bevis og det) og det bliver de jo, så har du reelt verdensomspændende garanti på dit nye Seiko. Derud over er du også dækket af den danske købelov = 6 mdr. garanti og 18 mdr. reklamationsret, hør gerne (som HG) mere om hvad du beslutter og trykker du køb så husk billeder Yoshikazu Akahane. 28/+50.
|
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|
Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)
og han er en Good Guy og du bør ikke være nervøs for at handle med ham.