Det årlige valg…
Og nu til det vigtigste valg i år: Hvilket ur skal på armen i morgen aften? Og hvilket ur vælger I?

Mine valgmuligheder er

1) Reverso Tribute to 1931İmage

2) Reverso Chronographe Retrograde

İmage

3) Lange 1815 Thin

İmage

[-]
  • PHO
Svar
For mig er der ingen tvivl !!

İmage
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • cfnissen, PHO
Svar
@cfnissen: Nummer 2 - det er jo guld! Eller er L&S hvidguld? Så kunne du også vælge den. For din FPJ er jo et eller andet moderne urmateriale..

Også guld til mig, 16718 så jeg også kan se, hvornår min UK kollega skåler.

/Bjørn
[-]
  • cfnissen
Svar
Same as last year James Icon_e_biggrin1
Helt traditionelt siden det ankom mit Dornbluth 99.1 Stensbjerg Ed.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • cfnissen, PHO
Svar
Også her bliver det Dornblüth 99.1
İmage

Sent from my iPhone using Tapatalk
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
(30-12-2024, 09:34 PM)pbr Skrev: For mig er der ingen tvivl !!

İmage

Så rigtigt!

(30-12-2024, 10:55 PM)bjorn_e58 Skrev: @cfnissen: Nummer 2 - det er jo guld! Eller er L&S hvidguld? Så kunne du også vælge den. For din FPJ er jo et eller andet moderne urmateriale..

Også guld til mig, 16718 så jeg også kan se, hvornår min UK kollega skåler.

/Bjørn

Tak for input! Den fører også i afstemningen på IG. 

Lyder helt rigtigt med dit valg - elsker begrundelsen.

[-]
  • pbr
Svar
cfnissen jeg er vild med din Reverso Tribute to 1931, den er bare så stilren. Så det er mit forslag.

Jeg har selv lige testet lidt.
İmage

İmage

Tror det bliver Submariner da jeg ikke skal sende nogen raketter op.

Godt nytår til alle.
Mvh. PHO
[-]
  • cfnissen
Svar
(31-12-2024, 12:18 PM)PHO Skrev: cfnissen jeg er vild med din Reverso Tribute to 1931, den er bare så stilren. Så det er mit forslag.

Tror det bliver Submariner da jeg ikke skal sende nogen raketter op.

Godt nytår til alle.

ELSKER begrundelsen for dot valg! Rolex er nok også bedre til regnvejret ;-)

Claus

[-]
  • PHO
Svar
Her ender det oftest med GST perpetual calender til nytår, og det bliver det også i år, der er jo kun en årlig mulighed for at se årstallet skifte.

Godt nytår til alle herinde.

İmage

Sent from my iPhone using Tapatalk
Mvh
Morten
Svar
(31-12-2024, 02:51 PM)116520 Skrev: Her ender det oftest med GST perpetual calender til nytår, og det bliver det også i år, der er jo kun en årlig mulighed for at se årstallet skifte.

Godt nytår til alle herinde.
Er det ikke svært at vælge mellem at skulle holde øje med rådshusklokker, selskabet, champagnen og så netop det ur? Eller kan alt andet være lige meget, når du har den årlige mulighed på uret?

Så blev mit ur trukket op og stillet. Som altid med 24h viseren stillet til UTC, der her i vintertiden er samme som GMT. Så for en sjælden gangs skyld står kransen med 0/24 mærket øverst.

İmage

Også et godt nytår fra mig. Om knap et par timer står den på Hans Majestæt Kongen, og dernæst på åbning af østers og champagne.

/Bjørn
[-]
  • cfnissen, PHO
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)