Urforum - Sponsor, lukning eller salg
Jeg er med !!

Phrede eller Bjørn - da I jo er dem, der har kontakten til hosting firmaet, kunne I så ikke angive et PayPal nummer og et ca. beløb, hvis vi skønsmæssigt, som der bliver sagt i tråden er 10-15 bidragsydere.

Så kan vi se om ikke vi kan få stampet tilstrækkeligt op til at forny hostingen !!

Hvis vi bare snakker om det, så bliver det jo aldrig til noget !!!

İmage
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • cfnissen, PHO
Svar
Jeg er selvfølgelig også med på at støtte økonomisk. Har samtidig fuld forståelse for det ikke udelukkende handler om økonomi men der fortsat er “nogen” som skal stå for det praktiske og bruge tid på den del.

Men jeg støtter som sagt også gerne med økonomi.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Jacob
İmage
Svar
Hejsa.. 

Som KlausM har jeg også være med siden omking 2005 på det gamle Vintageure, selvom jeg har være passiv de sidste
mange år. Vil gerne støtte økonomisk også, da jeg synes det ville være synd hvis debatten lukkede.

OleJ
Svar
Jeg giver også gerne et årligt tilskud.
Mvh
Morten
Svar
(28-11-2024, 12:00 AM)phrede Skrev: Hej alle

Jeg har fundet en bedre løsning som allerede bør være i effekt (muligvis først fra 01. december) uden at man kan mærke det.
Det koster ca 1000 kr pr år alt inkl og med domæne :)
Jeg ønsker dog stadig at afhænde urdebatten da jeg ikke har tiden, desværre.

Prisen for at overtage det hele er 800 kr hvilket dækker det hosting af hjemmesiden indtil 01. December 2025. I februar kommer der en omkostning på 200 kr for domænet.
Først til mølle ;-)

På rolexforums.com har de “pledge members” som er medlemmer der har doneret en frivillig sum, så det var måske en ide at gøre det på samme tid?

Hej alle
Som nævnt vil jeg gerne afhænde forum. Forhåbentligt til nogen som har bedre styr på det tekniske.
Omkostningsmæssigt tæller jeg flere end 10 hvilket bringer prisen med på 100kr pr år.
Jeg betalte selv 2200 for det første år så siden ikke lukkede, og deltager også gerne økonomisk fremover.

Jeg hører gerne :)
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar
Kære urdebatten
Det er med stor glæde at kunne fortælle at urdebatten er solgt til de gæve medlemmer pbr og HG!
Jeg er helt sikker på at de kommer værne om ånden samt bidrage med en masse positive ting fremover!

Glædelig jul

Phrede
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

[-]
  • 116520, OleJ, pbr
Svar
Det var en god nyhed

Glædelig jul

Sent from my iPhone using Tapatalk
Jacob
İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)