SKX MOD til Casio Royale
Update: Jeg skrev i går til SKX MOD customer service og der er nu en ny korrekt face plate på vej til mig uden beregning   Icon_not  Jeg tager hatten af for deres reaktion !!  Icon_party

Jeg er lidt fascineret af Casio's model AE1200 aka "Casio Royale". Det er så kitch og 80'er agtigt, at det bare fungerer på sin egen måde. Desværre er det fra Casio's hånd kun et billigt plastik ur.

Så derfor fik jeg endelig overtalt mig selv til at bruge omkr. 1.300kr. på at bestille et mod-kit til mit sorte AE1200 fra SKX MOD i Singapore. De har flere udførelser og farvekombinationer. Egentlig ville jeg have haft et i poleret stål, men desværre er kassen blankpoleret og lænken er børstet, så det ville se underligt ufærdigt ud. Kassen kan også fås i sandblæst stål, men den er kedelig synes jeg.

Så det endte med, at jeg bestilte en sort kasse med sort lænke i stedet for - både kasse og lænke er i stål og kassen er overfladebehandlet, så det er mega modstandsdygtigt mod ridser osv. Glasset er safir-glas og trykknapperne er meget bedre udført og føles langt bedre, end Casio's originale.

Kittet kom i dag og kvaliteten er virkelig høj - det løfter uret adskillige niveauer. Desværre var der lidt skår i glæden - jeg havde bestilt en "face-plate" i sunburst silver metal, men ved en fejl havde de sendt mig den i hvid metal.

Det ser flot nok ud, men var slet ikke det udtryk som jeg gik efter - nu har jeg skrevet til dem og så må vi se, hvad der kan findes ud af  Icon_head

Men her kommer billeder af resultatet - hele processen tog kun omkr. 15 minutter incl. tilpasning af længden på lænken !!

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Det ser faktisk rigtig godt ud

Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • pbr
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)