Peter Halse
#1
Hej alle

Peter Halse er blevet indlagt på AUH (Aarhus Universitetshospital) med en blodprop i hjernen - ved ikke mere end dette, som jeg har fra Facebook.

Mange tanker og rigtig god bedring til Peter !!
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#2
Trist at høre (Jeg er ikke på FB)

Håber at Peter kommer sig 100%,
Alt godt til ham og famlien.


Sendt fra min ANE-LX1 med Tapatalk
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • pbr
Svar
#3
(27-02-2023, 03:34 PM)Stensbjerg Skrev: Trist at høre (Jeg er ikke på FB) 


Ja, jeg vælger også at tro, at det er fordi folk er på Facebook, at en nyhed som denne tilsyneladende ikke afføder nogen reaktion - hvis ikke det er årsagen, så er det bare endnu mere trist !
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#4
Det var dog trist at høre, Peter var jo særdeles aktiv her på siden for år tilbage. Håber det bedste for ham.
Mvh. PHO
[-]
  • khbk, pbr
Svar
#5
Jeg er 100% sikker på at evt. Manglende tilkendegivelse herinde ikke er et udtryk for at man ikke ønsker Peter og hans kære det bedste.

Jeg tror mere det handler om at der er mange andre platforme at sende god energi fra, og at aktiviteten herinde er og har været stærkt dalende gennem længere tid.





Sendt fra min ANE-LX1 med Tapatalk
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • pbr
Svar
#6
God bedring til Peter, håber virklig han kommer sig 100% efter sådan en omgang


Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • pbr
Svar
#7
(27-02-2023, 09:58 PM)Stensbjerg Skrev: Jeg er 100% sikker på at evt. Manglende tilkendegivelse herinde ikke er et udtryk for at man ikke ønsker Peter og hans kære det bedste.

Helt enig!

mvh Jens
[-]
  • pbr
Svar
#8
Det er jeg virkelig ked af at høre og sender mine varmeste tanker og ønsker at Peter kommer godt over den skrækkelige oplevelse.

Vi kan simpelthen ikke undvære dig Peter til at drive forretningen videre, så vi også i fremtiden kan handle hos Halse. Icon_Up

Kærlig hilsen herfra.
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • pbr
Svar
#9
Er der noget nyt om Peter ( har ikke fb )?
Søren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#10
(03-03-2023, 02:10 AM)jazzman Skrev: Er der noget nyt om Peter ( har ikke fb )?
Søren


Sent from my iPhone using Tapatalk


Det sidste jeg har hørt, er at han efter omstændighederne har det godt. Han fik 2 blodpropper i hjernen, men kom heldigvis hurtigt på hospitalet. Lægerne forventer ikke, at han får mén.

Han er kommet hjem og er sygemeldt 4 uger indtil videre.

Så i betragtning af, hvad det kunne have været, så er det jo godt nyt.
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • onkeldunkel, ultoman
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)