Om kreativitet og fotografering af ure :-)
Der er ikke noget, som er mere træls at se på, end en altan, der trænger til at blive gjort forårsklar efter en lang og træls våd vinter !!

MEN !! Kun lige indtil man får et pludseligt kreativt indfald og indsér, at man lige foran ens næse har et fantastisk lille naturstudie, som er velegnet til ur-fotografering !!  Icon_e_biggrin1

For de der i tillæg til urnørderiet også er fotonørder, så er disse billeder skudt med Leica SL Typ. 601 og et Sigma 45mm f2.8 DG DN objektiv ved f5.6, håndholdt og i naturligt lys (diffust lys, da det er overskyet og tåget) !  Icon_cool 

Kunne være sjovt, hvis andre i denne tråd ville bidrage med gode og måske lidt "skæve" tips til fotografering af ure, til gensidig inspiration ! Fotografering af ure, er ikke altid lige let for alle.

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Det er lige med at ku se det Icon_Up

Fede billeder Peter
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • pbr
Svar
Intet er så skidt at det ikke er godt for/til noget

God weekend

Sendt fra min ANE-LX1 med Tapatalk
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Det giver bare noget fed kontrast! De bedste (efter min egen mening ihvertfald haha) tog jeg for nogle år siden da vi havde et lille "vandhul" der også bare var trist hen over vinteren.. Men der var lidt is på vandet så jeg syntes selv det gav nogle fede billeder at uret nærmest flød på vandet! Men tit er tanken federe end de billeder jeg får taget syntes jeg haha de er vist taget med en Samsung S9 eller S6 İmageİmage

Sendt fra min SM-S911B med Tapatalk
[-]
  • onkeldunkel, pbr, PHO
Svar
İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage
Svar
I går sat.e til den drenge når i laver billeder.

Sendt fra min ANE-LX1 med Tapatalk
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Vi fortsætter med endnu et skud fra mit lille "hjemme-natur-studio" på altanen - denne gang fra den indvendige side af en urtepotte  Icon_e_biggrin1

İmage
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • BadHamster, millan, whoa
Svar
Prøvede lige at lege lidt med mit Damasko! İmage

Svar
(23-02-2023, 06:50 PM)whoa Skrev: Prøvede lige at lege lidt med mit Damasko! 

Super godt skud !!  Icon_party
/Peter

[-]
  • whoa
Svar
Mange tak! Har lige fået ny Samsung s23! Den her lidt bedre muligheder en min S9

[-]
  • pbr
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)