Blæst bagover !!
#1
Jeg er blæst helt bagover - Seiko Alpinist 1959 SPB243J1  Icon_not Icon_hjerte

Det ur har ALT, der ticker mine boxe !! Gudesmuk men enkel skive, datovindue, 200m vandtæthed med skruekrone, dejlig størrelse på 39mm, domed safir glas og safir på displaybagkassen hvor man kan se Seikos arbejdshest 6R35, veludført og komfortabel lænke (19mm, men who cares), godt nok kun 2 microjusteringshuller i spændet, men det passer mit 20cm håndled perfekt.

Hvis det ikke var fordi jeg allerede forgæves har forsøgt, så ville dette ur være en perfekt kandidat til “det eneste ur” !!

Glad mand ?? ……….. det tror jeg vist !!  Icon_party Icon_party Icon_party

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • khbk, millan, PHO, Reno
Svar
#2
Det må man da sige var noget af en overraskelse!
Til lykke med uret.
Jeg kan godt forstå, at du er tilfreds.
/
Kristen

İmage
Men tre mikrojusteringshuller burde være minimum.


Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • pbr
Svar
#3
Tillykke med det  Icon_flag
Der er dælme også flot. Skal vi ikke se arbejdshesten?
[-]
  • pbr
Svar
#4
Ja tillykke med uret
Meget flot


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jacob
İmage
Svar
#5
Virkelig et fedt ur, jeg er vild med designet både skivens alene men også lænken og kassen mod hinanden.

Og når man så ved det er i Seiko kvalitet så er det bare igen igen en ONE of fra dem.

Dem der ikke anerkender det har på forhånd besluttet at dislike Seiko, fordi der er ingen som præstere som dem uanset katagorien på markedet i dag.

Stort tillykke

Sendt fra min ANE-LX1 med Tapatalk
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • pbr
Svar
#6
Tusind tak til alle - jeg er virkelig begejstret for uret og som sagt, så ville det sagtens kunne gøre det ud for "det eneste ur", hvis man ville !!  Icon_smil

Her følger, som lovet, lidt bedre billeder  Icon_hjerte

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#7
Et ur, Det sker aldrig Peter.

Den påstand er dronningen her i huset stoppet med at tro på for mange år siden.

Sendt fra min ANE-LX1 med Tapatalk
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • pbr, Reno
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)