up loade foto ??
#1
Det vil være rart med en Manual på, hvorledes man uploader foto i et indlæg.

Jeg har lagt mærke til, at i flere ældre indlæg, er det ikke muligt at åbne link til foto.

I andre indlæg er der lagt foto direkte ind i indlægget - hvordan gøres det.

Jeg er lykkedes med at sætte foto ind i et indlæg - men det er indviklet og  metoden Ur-forum anvender er vist lidt antikveret.

I øvrigt virker linket til "Kontakt" ikke ??  Derfor mit spørgsmål via en almindelig tråd.


VH Cornet
Svar
#2
Det nemmeste er at bruge tapatalk app’en


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#3
(16-01-2023, 07:27 PM)jazzman Skrev: Det nemmeste er at bruge tapatalk app’en

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg har ikke en I Phone - men en Android  - Samsung Galaxy A52 5G - med et rigtig godt kamera -  kan den bruges til Tapatalk???

Jeg vil nu foretrække at bruge et rigtigt kamera - her er det nemmere at redigere billeder på min PC.

Hvis du går ind VAG (VW ejeres WEb-side) her kan man hente fotofiler fra sin PC, og lægge dem direkte på diverse indlæg.

Men jeg må se at lære at ligge (eller lægge ??) foto på ursiden - som jeg tror jeg kan få megen glæde af.

Tak for dit venliger svar.

VH Cornetten
Svar
#4
Hvis der er tapatalk på android maked kan du jo hente den.
Så vid jeg ved skulle der ligge en vejledning her på siden , på hvordan du uploader fotos, prøv at søge
Kommer lige i tanke om jeg da havde tapatalk på android for en del år siden


Sent from my iPhone using Tapatalk

İmage
Find denne post her på siden


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#5
Det er bare for old school at det i 2023 ikke er simplere at lægge billeder på. Kritik er selvfølgelig gratis, men personligt er det en medvirkende årsag til jeg ikke rigtigt gider foraet.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)