Gad vide?
#1
Hvad det kommer til at betyde for GS anselse i Dannevang at Klarlund nu bliver autoriseret forhandler?

Jeg har en stærk anelse
Hvad tror I?

Sendt fra min ANE-LX1 med Tapatalk
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • pbr
Svar
#2
Jeg tror at min næse bliver flad mod deres butiksrude.
Spændende!
Svar
#3
Jeg er personlig træt af Klarlund og deres handelsmetoder - men tænker de lækre modeller ender der hvor alle andre ender :-(
Svar
#4
Jeg er slet ikke i tvivl at GS bliver langt højere anerkendt i DK nu

For præcis som tilfældet var da Hoodinke opdagede GS hvor man så at "flok dyrene" så godt ville købe et også, så er der de samme typer i DK som har brug for den tryghed de finder i at folk de har tiltro til fortælle dem at GS er gode ure, inden de tør købe et.

Denne mainstream af GS kan jeg mærke skabe lidt afstand til mærket for mig, selvom jeg til enhver tid vil være fan.

Jeg tror jeg går videre til noget andet japansk, tysk eller Swiss hvis jeg en dag skal handle, og så blot nyder det jeg allerede har med kraftig GS DNA.

Sendt fra min ANE-LX1 med Tapatalk
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#5
For mig personligt ændrer det ikke noget at Klarlund sælger GS - jeg bliver ved med at være glad for mine GS'ere Icon_e_biggrin1 Men ja, det bliver måske et mere mainstream mærke i Danmark og det gør mig nu heller ikke noget. Jeg tror dog aldrig at de kommer op på noget ala Rolex og Omega i "brand recognition".
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
#6
For mig betyder anseelse ingenting, GS for mig giver en glæde, hvergang jeg kigger på håndleddet.

Men måske kan Klarlund lokke nogen til at kigge mod øst.

Og i disse tider må alle jo gøre noget for omsætningen.

Tænker ikke de bliver mere mainstream, da mange kigger på brand value.

GS er set med mine øjne lidt et “nørdet” ur, og at Klarlund skal forhandle dem til et lidt smalt nørdet publikum.

Men måske skal man købe et GS for at komme i betragtning til nogle af de andre mærker de forhandler


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)