Rolex sub no date 114060 sælges.
#1
Jeg sælger mit sub no date fra sidst 2017. Det er i stort set perfekt stand og boks og alt følger med.
Interesserede kan kontakte mig her.

Jeg skal ikke have klemt de sidste kroner ud af det, på den anden side gider jeg heller ikke skambud.

Mvh Michael
Svar
#2
Billeder af uret ville nok hjælpe Icon_blink
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#3
Ja må få lagt nogen på, men de fleste ved jo hvordan et sub ser ud Icon_e_biggrin1
Svar
#4
(18-09-2022, 07:17 PM)Urtiden Skrev: Ja må få lagt nogen på, men de fleste ved jo hvordan et sub ser ud Icon_e_biggrin1


Det er sandt. Til gengæld er standsangivelse ekstremt subjektivt, så tror det var derfor opfordringen kom :-)


Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • pbr
Svar
#5
Ja du har ret. Jeg har desværre problemer med at lægge billeder på herinde, men sender gerne til interesserede.
Svar
#6
Jeg skriver dette med allerstørste respekt.

En af de dårligste salgsannoncer jeg endnu har set.

Ingen billeder eller pris :)
Mvh Kim 
[-]
  • keldw, pbr
Svar
#7
Jeg må vel bare oppe mig lidt så, men jeg har også uret til salg andre steder og ville bare lure interessen her generelt, jeg mangler foreløbig ikke interesse, og generelt virker det som der kun er lidt aktivitet på foraet generelt.

I øvrigt så jeg forkert, uret er sidst 16, så jeg formåede åbenbart at sænke barren endnu mere....ha..ha
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)