Hvad har jeg misset?
#1
Når jeg danser rundt på The old web og lære om ure, er jeg altid på Chrono24 bla. for at se generel pris udvikling.

Sidst var det Autozilla som havde taget en pris udvikling jeg har misset, andre gange kan jeg bare ikke fange det, sidst var med dette.

40.741 kr.
https://chrono24.app/all/zelos-swordfish...ETCURR=DKK

Syntes prisen er utrolig høj, jeg er med på at de har lavet få fordi de ikke kunne skiven udført i Carbon og kobber til at virker, men er det nok ikke for mig når jeg læser urets andre spec og mærkets prisleje generelt.

Jeg kan jo også tage fejl og have misset noget om dette ur/model?




Sendt fra min ANE-LX1 med Tapatalk
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#2
I just feel pity for the person who maybe buys that.Are you sure its not a missprint?
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
#3
Jeg tror ikke du har misset noget, men det er kun lavet 20 stk. og så er der åbenbart en (dansker) der tænker at det gør uret 10 gange mere værd :-). Der er mange fantasipriser på C24 - især for limited editions Icon_smil
[-]
  • cfnissen, Stensbjerg
Svar
#4
Jeg kan ikke vide om det er et skrive fejl,
Men jeg er helt enig med dem som skriver at mange fejlagtigt tror at lim. Ed er = mange penge.

Sendt fra min ANE-LX1 med Tapatalk
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • cfnissen
Svar
#5
Eller tænker ‘går den så går den’


Sent from my iPhone using Tapatalk

Svar
#6
PS.: En anden mulighed (jeg tror dog ikke det er tilfældet her) er, at uret allerede er solgt (udenom C24) og sælger derfor har sat prisen urealistisk højt for at spare gebyret på 6,5% til C24 :-). Hvis uret ikke er solgt efter 3 måneder, så kan man få lov til at slette annoncen (og dermed spare gebyret :-)). C24 kan dog kræve dokumentation for at uret stadig er i sælgers besiddelse.
[-]
  • cfnissen
Svar
#7
Det er vel bare den evige diskussion. Hvad giver noget værdi? Der er sikkert mange svar men tillader mig at inddele det i 2

1) Den reelle værdi. Hvad får du for dine penge

2) Der er ikke nok at varen. Du betaler mere end "hvad du får for dine penge"

Jeg vil ikke sige at jeg aldrig har købt et ur i kategori 2 og jeg kommer sikkert til det igen. Men jeg har det mega stramt med det. Så betalte jeg lige 5.000 kr. mere for at få et ur med sort krans frem for det samme ur med blå krans. Ja right........ lyder super fornuftigt ha ha ha
[-]
  • cfnissen
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)