Så er der guld på vej til mig (igen) :-)
#11
Nemlig :-)

Men hvilken en? :-)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#12
Den her? Icon_smil
https://www.rolex.com/watches/yacht-mast...-0002.html
Mvh Danny  Icon_smil
[-]
  • onkeldunkel
Svar
#13
Oligark uret i Yacht-Masterİmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#14
Haha, jeg er heller ikke nået til diamanter endnu og så kan jeg godt lide lidt større ure….drum roll… så det blev denne her :-)

İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#15
Who knows, diamonds may be the next thing.

Tillykke med båd uret, Icon_blink  et flot ur med den sorte kontrast Icon_flag
Jeg havde nok nuppet et Everrose 40mm i stedet, nå skidt det bliver aldrig aktuelt alligevel. Icon_smil
Svar
#16
Helt sikkert :-) og mange tak! Jeg vil så gerne kunne lide Everose - det ser SÅ flot ud på billeder/på andre. På min arm not so much - jeg tror det falder for meget i et med min blege danskerhud :-). Så det blev gult guld denne gang (og så kan jeg rigtig godt lide de lige over 50 mm lug-to-lug :-)


Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • cfnissen, KOP
Svar
#17
Fantastisk flot Yacht Master - er vild med det klassiske udtryk og den originale mere slanke kasse (har aldrig brudt mig om de nye “chunky” kasser) !!

Og er helt enig i dit valg af “gult guld” - skal det være guld, så skal det ligne GULD………… “if not, whats the point” !?

Stort tillykke med det - det må da også være det ultimative “sommerur” !?


Sent from my iPhone using Tapatalk
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#18
Elsker ‘fuck you’ ure med deres indbyggede trækken på skulderen over hvad andre mennesker mener. 

Nydeligt valg!

Claus

Svar
#19
@pbr: Mange tak og ja, jeg synes også det skal ligne guld (når man nu betaler for det :-)). Så jeg er super glad for mit valg (heldigvis). Og ja, så er sommeruret definitivt på plads :-)

@cfnissen: Mange tak - jeg synes måske ikke helt det er i fuck you kategorien, men jeg køber altid kun ure til mig selv og efter min egen smag :-). Det er kun mig der skal smile hver gang jeg drejer hånden og kigger på mit ur ;-)


Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • cfnissen, pbr
Svar
#20
Jamen guld er da helt fantastisk. Og den der YM spiller bare SÅ godt. Rem/krans, de røde visere. Smid lige et billede af låsen også!

Til lykke med den nye baby.

/Bjørn.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)