Mission to Basel - det lykkedes at få et Moonswatch
Her er så endelig et indlæg, der ikke handler om et hypeur med prisstigninger, leveranceproblemer og ‘flippers’…..bortset fra at det jo så endte lige dér, da dette plastikur blev lanceret.

Jeg er i Schweitz for at besøge en kunde. Denne gang lykkedes det at komme forbi Swatch butikken inden lukketid.

İmage

Et er at de har dem i vinduet, men spændingen går jo på om de har nogen til salg….

İmage

Det var begyndt at tynde lidt ud i beholdningerne. De havde desværre ikke flere af de 2-3 modeller jeg helst ville have haft.
İmage

Men så må man jo elske den man får (…for 250 CHF…)

İmage

Her følger lidt unboxing…

İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage

Og her lidt detaljer som fx. ‘Dot over 90’, logo i glasset, de rigtige lugs og kronen med ‘logosamarbejde’

İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage

Det vejer ingenting (plastik…) men sidder godt på armen med en (meget plastikagtig) velcro-rem. Men for pokker hvor er det et vildt samarbejde mellem to store brands.

Jeg har jo mit Hodinkee 10-års jubilæumsur med. Ingen af dem er ‘den rigtige’ Speedmaster Professional, men jeg synes nu de gør det meget godt alligevel.

İmage

İmage
İmage
İmage
İmage
İmage

Claus

Sent from my iPhone using Tapatalk

Svar
Altså jeg syntes sku de er lidt sjove! Tillykke med det! Hvilke ville du hellere have haft?

Sendt fra min SM-G960F med Tapatalk
[-]
  • cfnissen
Svar
Tillykke med det,
Er remmen noget værd i kvalitet / at gå med?

Sendt fra min ANE-LX1 med Tapatalk
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • cfnissen
Svar
(16-05-2022, 08:10 PM)whoa Skrev: Altså jeg syntes sku de er lidt sjove! Tillykke med det! Hvilke ville du hellere have haft?

Sendt fra min SM-G960F med Tapatalk

Moon, Mercury eller Neptune. En tand mere klassiske. 

Var så i tvivl om Mars (det røde) vs. dette. Kunne også have fået Sun (gult), Venus (pink) eller Uranus (brunt…nårh nej, lyseblåt…)

[-]
  • Larsb
Svar
(16-05-2022, 08:14 PM)Stensbjerg Skrev: Tillykke med det,
Er remmen noget værd i kvalitet / at gå med?

Sendt fra min ANE-LX1 med Tapatalk

Den er OK, men heller mere. Lidt stiv og plastik-agtig. 

Men egentlig OK at have på. Lidt besværlig at spænde, men det lykkedes. 

Claus

[-]
  • Larsb
Svar
Fantastisk.
Og man kan skifte rem
Jeg vil også have ét!
/
Kristen
[-]
  • cfnissen
Svar
Tillykke med uret - det er da spas for alle pengene. Kunne sagtens selv.......og er nok som dig Claus til de mere traditionelle ( hvis man kan bruge det udtryk om 1/2 år gamle ure ). Jupiter er også fed.
[-]
  • cfnissen
Svar
(17-05-2022, 02:33 PM)mojohe67 Skrev: Tillykke med uret - det er da spas for alle pengene. Kunne sagtens selv.......og er nok som dig Claus til de mere traditionelle ( hvis man kan bruge det udtryk om 1/2 år gamle ure ). Jupiter er også fed.

Tak - og ja, dejligt med lidt sjov en gang imellem. 

Claus

[-]
  • Larsb
Svar
Det er et Swatch, så må det gerne være lidt sjovt og skævt, jeg havde selv nok taget et mars eller sol. Dog er den Saturn også ret fint med ringene om den nederste sub dail.

Sendt fra min SM-G991B med Tapatalk
[-]
  • cfnissen
Svar
Tillykke med det hypede Speedy Icon_blink jeg synes de er fede, og måske kan de lokke nogle få over i Omega’s fold. For dér er mange Speedy’s at vælge imellem.

Jeg vil også ha’ et hvis jeg en dag kommer forbi et.
Sjovt og lidt kitsch.  Icon_party
[-]
  • cfnissen
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)