Gråt i gråt
#1
Ja som overskriften antyder, så var lysten der til noget anderledes, det startede egentlig med jeg fik et Tudor BB 58 925 hjem, men jeg fik kolde fødder efter at have læst på det store indernetom patinering eller hvad det hedder når Sterling sølv ældes. For hold nu k… det er lækkert Sån en 925. Urkassen har bare en lækker hvidt skinnende overflade, helt anderledes end Stål. Og urskiven er lækker Grå. Nå som sagt gik jeg kold, og så var spørgsmålet hvad så?

Der gik ikke længe før der blev lanceret nyt på W&W.
Hmm, det nye Oris ProPilot X kom i 3 skive varianter. Blå, Nærmest Pink og den Grå jeg valgte.
Jeg har efterhånden mange ure der er historisk inspireret, så lysten til noget mere up to date var der.

Det nye ur har et Cal.400 som yder 120 timers gangreserve(hvad jeg ellers skal bruge det til) og er justeret i 5 positioner, så det går indenfor Cosc normen. Det er dog ikke certificeret.

Urskiven har en ganske fin mat overflade og nogle timemarkeringer som er tykt malet/printet. Og noget så skørt som sort lumen!
(Som er meget svagt, men dog holder igennem natten)

Det hele er pakket ind i en 39mm.Titaniums kasse og lænke, hvor det hele er satineret eller mat slebet. Lækkert og komfortabel.

Yderligere kunne den lokale urpusher komme med en god pris, så herligheden blev hentet forleden.
God weekend ! Det får jeg med dette på armenİmage
İmage
İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#2
Virkelig fedt at se Oris går design mæssigt deres egen veje, som med deres divers,
Syntes der er noget stealth Fighter over designet

Tillykke med det og god weekend liger over

Har noget som også skulle lande i dag som bestemt heller ikke vil trække min ned

Sendt fra min ANE-LX1 med Tapatalk
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • cfnissen, KOP
Svar
#3
Det er sgu meget godt set, Stealth.

Men herligt underspillet og så alligevel ikke….

Spændende hvad der dukker op!
Svar
#4
Fik den tanke med det samme jeg så billederne, ser så fedt ud og (mener jeg) utroligt godt tænkt af Oris

Mit planlagte ur relateret move for 22
Landede i dag og er monteret.

Vil ikke trolle din tråd men er lagt ind under dagens japaner

Sendt fra min ANE-LX1 med Tapatalk
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • cfnissen
Svar
#5
Flot og dejligt underspillet


Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • KOP
Svar
#6
Ja rigtig flot og meget komfortabelt.
Har selv kigget med lange øjne efter det og set med fingeren til Oris træf i sidste uge.
Tillykke med uret og deres nye selvudviklede værk.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jacob
İmage
[-]
  • KOP
Svar
#7
Fedt, tillykke!!
[-]
  • KOP
Svar
#8
Det er fanme lækkert! Og lækkert som lænken møder kassen og det spænde ser dælme også lækkert ud!

Sendt fra min SM-G960F med Tapatalk
[-]
  • KOP
Svar
#9
Tillykke med uret..
Mange spændende detaljer og vinkler, måske derfor jeg synes at det "ser" større ud på armen end de 39..
Hvordan føles det på armen..?

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk
Svar
#10
Icon_smil Tak!

Det føles som 40-41 mm til min store overraskelse. Frygtede lænken ville rive i hår, men det gør den ikke.
Og det er meget let, så indtil videre er det bare tommel op…
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)