06-05-2022, 09:38 AM
Ja som overskriften antyder, så var lysten der til noget anderledes, det startede egentlig med jeg fik et Tudor BB 58 925 hjem, men jeg fik kolde fødder efter at have læst på det store indernetom patinering eller hvad det hedder når Sterling sølv ældes. For hold nu k… det er lækkert Sån en 925. Urkassen har bare en lækker hvidt skinnende overflade, helt anderledes end Stål. Og urskiven er lækker Grå. Nå som sagt gik jeg kold, og så var spørgsmålet hvad så?
Der gik ikke længe før der blev lanceret nyt på W&W.
Hmm, det nye Oris ProPilot X kom i 3 skive varianter. Blå, Nærmest Pink og den Grå jeg valgte.
Jeg har efterhånden mange ure der er historisk inspireret, så lysten til noget mere up to date var der.
Det nye ur har et Cal.400 som yder 120 timers gangreserve(hvad jeg ellers skal bruge det til) og er justeret i 5 positioner, så det går indenfor Cosc normen. Det er dog ikke certificeret.
Urskiven har en ganske fin mat overflade og nogle timemarkeringer som er tykt malet/printet. Og noget så skørt som sort lumen!
(Som er meget svagt, men dog holder igennem natten)
Det hele er pakket ind i en 39mm.Titaniums kasse og lænke, hvor det hele er satineret eller mat slebet. Lækkert og komfortabel.
Yderligere kunne den lokale urpusher komme med en god pris, så herligheden blev hentet forleden.
God weekend ! Det får jeg med dette på armen
Sent from my iPhone using Tapatalk
Der gik ikke længe før der blev lanceret nyt på W&W.
Hmm, det nye Oris ProPilot X kom i 3 skive varianter. Blå, Nærmest Pink og den Grå jeg valgte.
Jeg har efterhånden mange ure der er historisk inspireret, så lysten til noget mere up to date var der.
Det nye ur har et Cal.400 som yder 120 timers gangreserve(hvad jeg ellers skal bruge det til) og er justeret i 5 positioner, så det går indenfor Cosc normen. Det er dog ikke certificeret.
Urskiven har en ganske fin mat overflade og nogle timemarkeringer som er tykt malet/printet. Og noget så skørt som sort lumen!
(Som er meget svagt, men dog holder igennem natten)
Det hele er pakket ind i en 39mm.Titaniums kasse og lænke, hvor det hele er satineret eller mat slebet. Lækkert og komfortabel.
Yderligere kunne den lokale urpusher komme med en god pris, så herligheden blev hentet forleden.
God weekend ! Det får jeg med dette på armen
Sent from my iPhone using Tapatalk