Omega x swatch
#1
Whoa.. Faldt lige over det her! Omega og swatch kommer med.. Moonwatch colab..

https://www.reddit.com/r/Watches/comment...eaked_out/

11 modeller åbenbart!

Prisen er umiddelbart $250.. Men er åbenbart kun specielle swatch butikker der får dem, så de er nok ikke til at få fat i! Ellers nogle sjove modeller

https://www.gq-magazine.co.uk/watches/ar...e-2022/ampİmageİmageİmage

Sendt fra min SM-G960F med Tapatalk
İmage
Svar
#2
SÅ fede! Dejligt at vi også kan få tingene lidt ned på jorden i disse hype/in-house/prisstignings-tider.

Her er linken til Swatch’s side

https://www.swatch.com//en-en/bioceramic...content=hp

Og som forventet er der gang i diskussioner på andre fora om dette udvander Omega’s brand

Jeg synes det ikke. Tror det er en supersmart måde at skabe et ‘gateway drug’ der kan skabe nye Omega Speedmaster kunder.

Og så er det sjovt. Det trænger vi til!

Claus


Sent from my iPad using Tapatalk

Svar
#3
De er totalt fede! Og ja.. Det er jo ikke noget der ødelægger Omegas brand! Men tror sku desværre ikke man kan komme i nærheden af dem!

Sendt fra min SM-G960F med Tapatalk
[-]
  • cfnissen
Svar
#4
Super fede, men tror nu bare det skaber endnu mere hype og folk som vil tjenere penge på dem. Det sker alle steder. Hvis de var blevet solgt via hjemmesider, ville de alle gå til dem som har købt bots for at tjene penge efterfølgende. Det samme sker med sneakers. Så det eneste positive er nok, at de kun sælges via udvalgte butikker, men igen så går den største del nok til folk de kender og unge som har tid til at lægge sig i kø flere dage....
Svar
#5
Måske skulle jeg lige tage et smut forbi butikken i Geneve på lørdag!
Den grå/sorte og sandfarvede er nok mine favoritter!

Sendt fra min VOG-L29 med Tapatalk
Svar
#6
Jeg synes, det er et festligt indslag i urverdenen og et meget interessant marketing eksperiment. Jeg elsker begrebet Swatchified. Det er selvfølgelig kun Omega og Swatch Group, som kan leve sådan et forsøg. Jeg er irriteret over, at man kun kan købe i nogle af de fysiske Swatch forretninger. Lad os se, hvad prisen bliver på eBay  Icon_e_biggrin1
JK
[-]
  • cfnissen
Svar
#7
I følge Swatch Danmark
Er dette samarbejde snart tilgængeligt online.

Så jeg tror at priserne når den første hype har lagt sig og de er til at få World wide vil være rimelige.

Jeg syntes det er et cool tiltag hvor Omega kan prøve en masse af med modellen uden at "skade" den.

Jeg kan dog ikke helt se hvad de vinder som brand her vinder alene Swatch.

Men mon ikke det skaber nye kunder til Grand daddy speedmaster, det er jeg overbevist om.

Og så siger det lidt f.ck off til det pris amok der er sket, det er jeg reelt mest vild med.

Sendt fra min ANE-LX1 med Tapatalk
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • cfnissen, KOP, whoa
Svar
#8
Og så gik de fra to ure pr person til et. Og de minder folk om at det ikke er limited osv.

Damn, det er sjovt det her. Bliver spændende at se effekten på Omega. Speedmaster-navnet bliver endnu mere kendt.

İmage


Sent from my iPad using Tapatalk

Svar
#9
Var i downtown Singapore her til formiddag og køen til Swatch butikken i Orchard var latterlig og har læst der var lidt håndgemæng. Jeg opgav. Herude har de nu indført et nummer system og nu kan man kun købe 1 stk pr kunde. På Singapore's "DBA" har flere brugere oprettet annoncer for at advare mod de skide scalpers og dem der er ude på at lave nogle hurtige dollars. Alle er skidetrætte af det og med god grund. Og det er ikke limited modeller - der kommer flere i butikkerne - man skal bare have lidt tålmodighed.


[-]
  • cfnissen
Svar
#10
Med priser på over 10.000 kr. på ebay, så ser det jo svært ud. Så vil hypen ikke bare aftage og der skal mange ure over disken før priserne falder.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)