Another limited edition.
onde tunger siger at den lange leveringstid skyldes at de børn der skal samle uret, ikke er født endnu.
(uhh den var vist ikke politisk korrekt)
[-]
  • aammat, KOP, willy
Svar
Derfor har de sat 3 kvinder til at føde børnene, så leveringstiden kan være 3 måneder i stedet for 9.

Fedt du tog action, det vil jeg gerne se når det en gang lander.

Sendt fra min SM-G991B med Tapatalk
Svar
(23-11-2021, 11:35 PM)longbear Skrev: nu ikke så meget snak!

jeg har bestil uret "for vores skyld" Icon_smil

1. Jeg kan mødes med Willy og få en drink og se hans SeaQ mens han kigger på Aquastar II - noget for noget
  2. khbk slipper for at sidde på WatchRecon/ebay og rode med udlandsoverførsler, mobilepay er fint - om jeg flipper er dog uvist
  3. cfnisse kan bruge sit urkursus fra the naked watchmaker til se om det er på højde med en Lange
  4. og så er der vel en urmagerstuderende som kan åbne skidtet og kigge det efter i sømmene?
  5. Mives og Ole Bornedal kan hjælpe mig med en unboxing video
  6. der kommer indlæg på forum
Jeg havde kig på Aquastar I, men syntes det var for dyrt ved release sidste år og uret er også ret stort lug-lug. Jo mere jeg kiggede på / læste om version II fik jeg lyst til at købe det. Så nu er det bestilt i en større sags tjeneste, og jeg vil afskrive det på min selvangivelse som indbetaling til velgørenhed - hvad gør man ikke for at holde forum i live. Desværre vil der ikke være birkes konkurrence forbundet med levering men det må I leve med.

hvad der er rigtigt FRYD er at uret først leveres efterår 2022  Icon_party , så jeg er max med på bølgen med LEs / semi-crowdfunding og ventetider fra wannabee ur-fabrikker - whats not to like? Med den ventetid kan jeg både nå at få hipsterskæg og dykker certifikat.

Aquastar II reviews kan findes på alle de almindelige ikke objektive blogs og der er også et interview med Rick Marei hos "the grey nato" fra sidste år, hvor han fortæller at han rent faktisk har Jacques Cousteau’s personlige DOXA:

the grey nato podcast link

Allergi info: The Grey Nato kan indeholde spor af nødder og Hodinkee!

service info til khbk - Uret er bestil med den grå skive og BOR lænken Icon_blink

/L

Foto Credit Fratello:
İmage

Hurraaaa! En for holdet, for mig betyder det mindre hvor fint et urværk osv er, men mere the looks.
Det fortjener et drys, værsgo help yourself.İmage

Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • aammat, khbk, longbear, PHO
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)