Benzinger frosted barley
#1
Jeg har længe kigget på Nomos Lambda, men da jeg 1 Nomos er det blevet på ønske listen.
Så fik jeg for noget tid siden øje på Benzinger og deres Barley, det deler for mig lidt den Bauhause stil som tiltaler mig hos Nomos.
Er der nogle af jer der kan dele lidt bruger erfaringer eller hvad jeg evt skal være opmærksom på..? İmageİmage

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk
[-]
  • Larsb
Svar
#2
Jeg tror ikke der er nogen herinde der sidder med dybe erfaringer med mærket / modellen, med mange mærker er Google din ven.

Det fortæller nemlig 2 grundlæggende ting hvad er andres erfaring med mærket World wide, og hvad er det teknisk dna (godt at vide f.eks. omkring service/rep priser samt reservedele tilgængelighed)

Derfra er det egentligt bare at købe bamsen, hvis det taler korrekt til dig.

Sendt fra min ANE-LX1 med Tapatalk
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#3
Jeg har været omkring Google og efter en del læsning fandt jeg meget lidt om hvordan uret føles på armen.. Alle er enige det er et flot ur, men de omtaler ikke "uret på armen", så derfor mit håb om andre i dk havde "trykket" på køb

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk
Svar
#4
OK ja den oplevelse er generelt sværere at få info om,
når der er tale om om mindre kendte mærker/modeller.

Jeg har købt mange ure som jeg ikke har prøvet før de blev købt,
for mig handler det om størrelsen (ligger det i min komfort zone)
og hvordan er hornene/kassen designet = wrist komfort,
ser disse 2 parametere gode ude, ja så har jeg altid købt.

Med mindre man ligefrem selv kan få uret på armen kan jeg generelt ikke bruge denne viden,
jeg mener vi alle oplever jo generelt urene forskelligt på armen,
se bare med flyver ure og deres krone design, for nogen er den en deal breaker, andre no big deal.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#5
Nu har jeg skrevet til Jochen Benzinger og så må vi se om vi kan finde ud af noget sammen..

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)