Så kom grailen i hus
#11
Det mangler tachymeter skala....

Well, jeg "stemte" jo på FPJ; men dette er afgort helt ud over det sædvanlige, så hjerteligt til lykke!

/Bjørn
[-]
  • Larsb
Svar
#12
(29-05-2021, 12:30 PM)bjorn_e58 Skrev: Det mangler tachymeter skala....

Well, jeg "stemte" jo på FPJ; men dette er afgort helt ud over det sædvanlige, så hjerteligt til lykke!

/Bjørn


Haha. Sandt - men det ville nok gøre forsiden endnu mere ‘busy’.

FPJ er nu også vanvittigt, men det er mere i oplevelsen når du tager det på. EL2 derimod er lidt mere ude på ballade.

Tak!

Claus


Sent from my iPhone using Tapatalk

[-]
  • Larsb
Svar
#13
Når cfnissen starter en tråd med overskriften “Så kom en grail i hus” skal man slippe det man er i færd med og sætte sig ned!

Efter at have rullet underkæben op igen på plads og sundet mig lidt siger jeg bare, fantastisk ur, fantastisk tråd og hjertelig tillykke. Så fedt, at det kan lade sig gøre!

Det er virkelig en sand tour de force!

Tillykke - glæder mig til meget mere om dette ur!

Jens
[-]
  • cfnissen, Larsb
Svar
#14
Say hello to my litle friend

Stort stort tillykke Claus
det ur er bare

Det er fast på min top 3 som sagt
Og når jeg ser billederne igen
Kunne det sagtens ligge nr. 1

Sendt fra min ANE-LX1 med Tapatalk
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • cfnissen, Larsb
Svar
#15
Fucking fedt ur. Jeg er især vild med de digitale minutter til kronografen og gangreserven. Og selvfølgelig det "tekniske" look.
Stort tillykke med det Claus  Icon_Up


PS. størrelsen vænner man sig til. Jeg har ikke haft andet på armen siden jeg fik mit BP (46mm) og elsker det.
PPS. Dejligt at du stadig deler dine fantastiske indlæg (og ure) herinde.
Svar
#16
(29-05-2021, 12:33 PM)cfnissen Skrev: FPJ er nu også vanvittigt, men det er mere i oplevelsen når du tager det på. EL2 derimod er lidt mere ude på ballade.

Når jeg (også i første tråd) nævnte FPJ er det fordi, jeg selv har været seriøs omkring mærket et par gange, og jeg har haft flere af dem i hånden og på armen uden at det er blevet til mere end det. I virkeligheden kan de to jo ikke rigtig sammenlignes, og bortset fra at de begge er runde og kan vise tiden, er de jo så forskellige som dag og nat. For mig har JLC'en nok for meget larm; men som jeg husker din samling, så har du et meget bredt udvalg, deriblandt allerede en FPJ. Det er jo ligefør jeg skal oprette mig på instagram, så jeg kan snage lidt i lækkerierne.

/Bjørn.
[-]
  • cfnissen, Larsb
Svar
#17
(29-05-2021, 01:02 PM)Jens Skrev: Når cfnissen starter en tråd med overskriften “Så kom en grail i hus” skal man slippe det man er i færd med og sætte sig ned!

Efter at have rullet underkæben op igen på plads og sundet mig lidt siger jeg bare, fantastisk ur, fantastisk tråd og hjertelig tillykke. Så fedt, at det kan lade sig gøre!

Det er virkelig en sand tour de force!

Tillykke - glæder mig til meget mere om dette ur!

Jens


Hahaha. Sådan, så har man sat sig i respekt

Tak, Jens. Langt tilløb, men damn hvor er jeg glad.

Claus


Sent from my iPad using Tapatalk

(29-05-2021, 01:06 PM)Stensbjerg Skrev: Say hello to my litle friend

Stort stort tillykke Claus
det ur er bare

Det er fast på min top 3 som sagt
Og når jeg ser billederne igen
Kunne det sagtens ligge nr. 1

Sendt fra min ANE-LX1 med Tapatalk


Oh yes. “My little friend” er nok en god beskrivelse.

Tak for de pæne ord. Knæene ryster endnu. Det er så fedt!


Sent from my iPad using Tapatalk

(29-05-2021, 01:09 PM)KimT Skrev: Fucking fedt ur. Jeg er især vild med de digitale minutter til kronografen og gangreserven. Og selvfølgelig det "tekniske" look.
Stort tillykke med det Claus  Icon_Up


PS. størrelsen vænner man sig til. Jeg har ikke haft andet på armen siden jeg fik mit BP (46mm) og elsker det.
PPS. Dejligt at du stadig deler dine fantastiske indlæg (og ure) herinde.


Hej Kim,

Jeg er i hård træning med de 46,8 mm. Det skal nok gå

Tak for de pæne ord. Det er sjovest når man deler, ellers kunne man lige så godt kalde sig Gollum og bo i en hule.


Sent from my iPad using Tapatalk

(29-05-2021, 01:12 PM)bjorn_e58 Skrev:
(29-05-2021, 12:33 PM)cfnissen Skrev: FPJ er nu også vanvittigt, men det er mere i oplevelsen når du tager det på. EL2 derimod er lidt mere ude på ballade.

Når jeg (også i første tråd) nævnte FPJ er det fordi, jeg selv har været seriøs omkring mærket et par gange, og jeg har haft flere af dem i hånden og på armen uden at det er blevet til mere end det. I virkeligheden kan de to jo ikke rigtig sammenlignes, og bortset fra at de begge er runde og kan vise tiden, er de jo så forskellige som dag og nat. For mig har JLC'en nok for meget larm; men som jeg husker din samling, så har du et meget bredt udvalg, deriblandt allerede en FPJ. Det er jo ligefør jeg skal oprette mig på instagram, så jeg kan snage lidt i lækkerierne.

/Bjørn.


Ja, det er to forskellige filosofier. Helt enig.

Tror du kan kigge med via web https://www.instagram.com/cfnissen/


Sent from my iPad using Tapatalk

[-]
  • Larsb
Svar
#18
Vanvittigt ur ......... på den gode måde !! Icon_party Icon_party

Stort tillykke med det ! Icon_flag
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • cfnissen, Larsb
Svar
#19
(29-05-2021, 09:16 PM)pbr Skrev: Vanvittigt ur ......... på den gode måde !! Icon_party Icon_party

Stort tillykke med det ! Icon_flag


Ja, på den gode måde.

Tak, Peter!


Sent from my iPad using Tapatalk

(29-05-2021, 09:16 PM)pbr Skrev: Vanvittigt ur ......... på den gode måde !! Icon_party Icon_party

Stort tillykke med det ! Icon_flag


Ja, på den gode måde.

Tak, Peter!


Sent from my iPad using Tapatalk

[-]
  • Larsb
Svar
#20
Ha, så købte du det sku!

Tillykke, det er vildt.

Jeg håber at få det at se det til Red Bar eller lignende.
[-]
  • cfnissen, Larsb
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)