Info . . . . .
#1
Blot til info så er jeg i dag blevet ekskluderet af Facebook gruppen “Vintageure”, Ifgl min egen opfattelse fordi jeg stillede mig kritisk overfor administrationens opfattelse af ret til medlemskab.
Men alt er fint, no hard feelings.

Jeg skriver det udelukkende her for at informere om det, da jeg tænker at mange er medlemmer begge steder, ikke for at starte en debat om det - samt for at fortælle at jeg som altid står til medlemmernes rådighed vedrørende vintage Navitimere.

Kurt B
www.kurt-b.com
Svar
#2
...... indlægget er slettet af mig selv, idet jeg nu har fået kendskab til sagens rette sammenhæng ! VH - pbr
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • onkeldunkel
Svar
#3
Jeg læste lige opslaget, og udover at du formulerer dig kryptisk, så kan jeg slet ikke forstå hvorfor det fik dig ekskluderet. Eneste grund må være at det var en admin du fik prikket til.

En Cosmonaute er det eneste Breitling jeg for alvor har overvejet, det er fedt.
Svar
#4
(17-05-2021, 08:45 PM)tg Skrev: Jeg læste lige opslaget, og udover at du formulerer dig kryptisk, så kan jeg slet ikke forstå hvorfor det fik dig ekskluderet. Eneste grund må være at det var en admin du fik prikket til.

En Cosmonaute er det eneste Breitling jeg for alvor har overvejet, det er fedt.


Jeg holder af ure som Dan Turell holdt af hverdagen, jeg holder af oprigtighed og ærlighed med ure, af folk der behandler hinanden respektfuldt, af moral og etik i en hobby fuld af det modsatte, af folk der står ved hvad de gør og tør gå mod strømmen uanset konsekvenserne, jeg værdsætter mennesker man kan stole på, holder af mennesker der ikke er til salg for ussel mammon - men mest af alt holder jeg af ure.

Det var tilsyneladende ikke foreneligt med deres forretning, de gad mig ikke mere, de havde fået nok af det jeg holder af (fordi jeg forsøgte at hjælpe en køber med et bedrag der var begået imod ham)

Men der er ingen sure miner herfra.

Vi er helt enige mht Cosmonaute urene, jeg kan godt li’ en “busy dial”’ og det må man jo sige den er, og det at tiden læses på en anden måde, gør det spændende.

İmage



Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#5
Som jeg kender din historie, så har du stor passion for ure og oprigtighed :-)

Kender ikke den pågældende historie, da jeg heldigvis ikke er på FB, hvilket jeg heller aldrig kommer.

Ærlighed kommer man langt med og hvis folk er blevet snydt eller narret, skal man som en god ven gøre opmærksom på noget sådanne.

Husker for snart længe siden en historie omkring et Rolex "red", hvor der var givet gode råd og uret var samtidig blevet købt af pågældende, for derefter at blive sat til salg til en laaaangt højere pris. Jeg har aldrig købt noget hos vedkommende, hvilket jeg heller aldrig kommer til.

Håber du bliver herinde, selvom vi måske taler samme ejerskab!!! - din viden er brugbar for dem som især søger "vintage" ure på højt niveau.

Torben
[-]
  • cfnissen, Larsb
Svar
#6
Jeg er heller ikke Facebook fan, og er der kun fordi det er den eneste indgang til flere af mine interesser, jeg poster aldrig på min egen profil.

Og ja, du har ret, for mig er det 100% passion, derfor falder den episode jeg nævnte mig så meget mere for brystet.

Og så lige til sidst, jeg løber ingen vegne, og jeg har egentligt altid været her, Facebook gruppen var nærmest en jeg snublede over, men det er så endegyldigt slut nu.

Kurt B
http://www.kurt-b.com
Svar
#7
Hej Kurt

Du har nu altid været en super fyr med integriteten 100% i orden, og hvis nogen oprigtigt er interesserede i vintage Breitling skal de nok finde frem til dig uanset hvad. Du har aldrig været særligt aktiv her, men vi ved skam godt du er her! Jeg er heller ikke på FB og mener, at det sparer mig for en masse tid.

/Bjørn.
[-]
  • cfnissen, Larsb, willy
Svar
#8
(24-05-2021, 04:19 PM)bjorn_e58 Skrev: Hej Kurt

Du har nu altid været en super fyr med integriteten 100% i orden, og hvis nogen oprigtigt er interesserede i vintage Breitling skal de nok finde frem til dig uanset hvad. Du har aldrig været særligt aktiv her, men vi ved skam godt du er her! Jeg er heller ikke på FB og mener, at det sparer mig for en masse tid.

/Bjørn.


Hej Bjørn,

Tak for de pæne ord

Vi er helt enige mht Facebook, det er en tidsrøver, men med mine interesser et nødvendigt onde (jeg klager dog ikke ;O)

Kurt B
http://www.kurt-b.com
Instagram.: @kurtbroendum


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#9
I am not on FB,i find it a place for people who like to mob others,and
a place where back clappers gather.We have not always agreed on
things,but i always respected your honesty and your passion for 
watches.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
[-]
  • Larsb
Svar
#10
(26-05-2021, 03:15 PM)willy Skrev: I am not on FB,i find it a place for people who like to mob others,and
a place where back clappers gather.We have not always agreed on
things,but i always respected your honesty and your passion for 
watches.


Willy,

If everybody agreed on everything, what a bore life would be.
The respect goes both ways, you’ve never been afraid of speaking out.

I recall a million years ago, when Jan Kirk was running Vintageure.dk, and you showed up, imo as a provocateur, and I suggested him that he should ban you

İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • doxa300, Larsb, willy
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)