Hvad kan man rent faktisk købe hos en AD?
#39
Hvad er det lige med det dersens Rolex!
Jeg er den glade ejer af 2 stk. et Explorer2 fra 2017, og et Datejust som er 3 uger gammelt.

Ja de var dyre ( de 2 dyreste i min lille samling) og lidt svære at købe. Jeg ventede nok 3 måned
er på Explorer og godt et år på Datejust. Og hvad så? Er det et tegn på de er populære. Eller er alle folk tossede fordi man gider vente?. (dem som har midler nok springer jo bare køen over)

Det der tiltaler mig ved Rolex er historien, både om brandet, men ligeså meget de enkelte ure, det er da lidt sjovt at Explorer2 er udviklet til de der Cave divere, eller hvad de kaldes? jeg er som sådan ikke interesseret i de historiske ure. ( fordi de er uden for min økonomiske rækkevidde ) (det viser jo også noget om hysteriet på de gamle modeller)

Det dejlige ved at have et af de nyere ure er at det bare spiller, og de er i en direkte linie til de historiske ure. Designet er jo igennem alle år lige blevet tweaket lidt. Men dog ikke mere end vi stort set alle med et hurtigt blik kan genkende det. Det gør vel ikke noget?
Enhver kan jo også genkende en Porsche 911!
Ydermere så er de meget veludførte i både præcision og forarbejdning.

Så hvad selve Rolex for mig er, at det er et faktum, at det gør mig glad hver gang jeg kigger på håndleddet.

Vi der følger med her inde er jo lidt mærkede af samlermanien. Eller hvad det hedder? (og dermed udenfor pædagogisk rækkevidde) . Det sjove er at også her mødes man lidt af Rolex hvad skal man sige træthed......
Men man bliver også lidt træt når man mødes med uvidende folks fordomme om selve Rolex.
(Der er aldrig nogen der siger noget om mit GS hvis det en dag er på hånden)
Og det irriterer mig.

Så har jeg gjort i nælderne, eller følger jeg bare hjertet️ Ja det må absolut blive det sidste!

Det sjove ved at eje en af de nyere modeller er hysteriet om priserne på brugtmarkedet.... det er vist lige brænde på bålet.....

Og nu efter et længere tilløb blev mine tanker luftet.

Spørgsmålet er så, hvad skal man nu kigge efter? ?
[-]
  • cfnissen, John0084, Larsb
Svar


Beskeder i denne tråd
RE: Hvad kan man rent faktisk købe hos en AD? - af KOP - 04-06-2021, 10:41 PM



Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)