Hvad kan man rent faktisk købe hos en AD?
#31
(18-05-2021, 11:42 AM)John0084 Skrev: Hejsa

Jeg må nok melde mig i koret, som finder Rolex-ure uinteressante, og jeg forstår ikke helt hypen omkring dem! - Så hvis der findes en med tid derude, - ville jeg gerne have en forklaring (udover den økonomiske/kantstensafskrivning/høje priser) på, HVORFOR Rolex-ure er så vildt hypede? - Nysgerrighed, - hvad ser eller mærker I, som gør dette mærke særligt/the shit?!?

For mig personligt ville jeg aldrig købe et Rolex som et "flashy/hype/se mig" piece, velvidende at hvis jeg fik lov til at købe fra ADen så kunne jeg efterfølgende gå ud og score en fin gevinst i grey market. 

Det der drager mig mod Rolex er historien, brandet, håndværket. Ligesom jeg bliver draget mod eks Omega af samme årsager og Omega tiltaler mig. 

Et eller andet sted sted er det jo nok også det, at de mærker der engang var umulige at opnå, er blevet opnåelige/indenfor rækkevide rent krone/ører, at urene så ikke er indenfor rækkevidde salgsmæssigt er noget helt andet.  Icon_smil 

Den her tråd er som sådan heller ikke skabt som en debat for/imod, men nærmere med formålet at forsøge at komme et spadestik dybere i hvordan Rolex og ADerne agerer overfor kunder der rent faktisk ikke bare vil købe et Rolex fordi de kan tjene en hurtig skilling.
[-]
  • John0084
Svar


Beskeder i denne tråd
RE: Hvad kan man rent faktisk købe hos en AD? - af msh - 18-05-2021, 03:03 PM



Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)