Hvad kan man rent faktisk købe hos en AD?
(16-05-2021, 03:59 PM)Stensbjerg Skrev: Jeg tror ikke på at det handler om produktions kapacitet, Rolex kunne sagtens lave flere ure i den kvalitet de forlanger, men de ser ingen grund til det, derfor forbliver tingene status quo.

Som Kim er inde på ligger urene jo også klar til salg, men sælges kunne hvis særlige ikke officielle krav er opfyldt.

Og det med de er en fond som er hævet over at skulle tjene penge og svare aktie holderne deres køber jeg heller ikke, come on de er et luksus produkt som ønsker at tjene penge hvilke er fair nok men drop the bullshit, hvordan de så er placeret (skattefrit) er en anden sag.

De skal jo også bruge penge som alle andre til at drive butikken/udvikle, så lad os bare slå fast at kapitalisme er som min. Lige så meget rodfæstet hos dem, som hos alle de andre.  

Sendt fra min ANE-LX1 med Tapatalk

Why should Rolex make more watches? They have always been great at controlling supply
and demand.And believe me they know how to make money.Its like asking Ferrari to mass
produce their cars.The fact is that just like Rolex they need to keep the product hard to get.
These brands will never pander to public opinion,they know what they are doing.
The world is full of people who think they could do it better than Rolex or Patek etc etc.
In the meantime they are making huge profits and laughing all the way to the bank.
We read these views on every watch site in the world,and we have been reading them
for the last fifty years.
                                   Rolex could easily produce more watches,so why do you think
they will not do it? Patek are in the same boat,a mass produced high end brand.And if
they started to make more watches,they would become common and to many watches
would be on the used market.
  You have to remember that the used price market is important to the image of these
brands,and the new prices they can demand for them.
                       And anyone who thinks they will change in the future is living
in cloud cuckoo land.
PS. Just go on the rolex forum and read the stories about AD and all the conspiracy theories about watches
hidden in the safe boxes of dealers.Nobody has got any proof of about any of it.
Today on Chrono 24. For Sale
Patek 4626
Rolex 46233
Lange 520
Put their yearly production numbers up against these numbers and the result is obvious.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
[-]
  • bjorn_e58
Svar

Beskeder i denne tråd
RE: Hvad kan man rent faktisk købe hos en AD? - af willy - 16-05-2021, 06:43 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)