Aqua Terra - en lille måned senere
Det er nu en lille måneds tid siden jeg erhvervede mig mit Aqua Terra og jeg er stadig super glad for det. Icon_e_biggrin1 

For nyligt besluttede jeg mig for at indkøbe en Nato hos Watchbandit i Tyskland. De har nemlig en rigtig smart "two-piece" nato, så remmen er udført i klassisk NATO stil og materiale, men monteres som en normal rem med springbars. Det gør, at det stadig er muligt at kigge gennem casebacken og se værket, hvilket jeg synes uret fortjener nu når det er udført med gennemsigtig caseback.

Efter lidt fedten rundt med mit indkøbte springbar værktøj lykkedes det mig at få lænken af og monteret Natoen. Jeg tror for fremtiden at jeg vil kigge lidt nærmere på remme med quick release system, da det er lidt nemmere end at sidde med værktøjet, måske det bare kræver øvelse som så meget andet Icon_smil 

Nå nok snak - Tid til billeder

İmage

İmage
İmage
İmage
[-]
  • CB, KOP, MichaelA, PHO, Smilla
Svar
Det er et fantastisk ur som tilbyder et sporty og klassisk look. Nu har jeg haft mit ur i snart 10 år og det er stadig det eneste ur som ikke har været skiftet ud og overvejer endda et 8900 med oliven skive, men ville ønske lænken ikke var poleret i midten

Her mit 2011, cal. 8500 med grå skive.

İmage

Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • KOP, PHO, Smilla
Svar
(06-05-2021, 05:54 AM)CB Skrev: Det er et fantastisk ur som tilbyder et sporty og klassisk look. Nu har jeg haft mit ur i snart 10 år og det er stadig det eneste ur som ikke har været skiftet ud og overvejer endda et 8900 med oliven skive, men ville ønske lænken ikke var poleret i midten

Her mit 2011, cal. 8500 med grå skive.

İmage

Sent from my iPhone using Tapatalk

Det er dælme også flot! Kan kun sige go for 8900 med grøn/oliven skive, prøvede det på hos Knud Pedersen og det er virkelig en flot klokke.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)