Endelig efter laaaaang ventetid ankom mit Tissot
#1
Efter jeg så uret i et tidligere indlæg “BadHamster”, måtte jeg bare prøve det selv.
Og jeg har ikke fortrudt mit køb. Det er mit første ur med håndoptræk og det føles som er rar ide, at skulle trække det op hver morgen, som et lille ritual.
Nogen som ved om man kan komme til at overtrække uret eller om der er en sikring imod dette (har ikke kunne læse mig til det) måske “BadHamster” ved det.
Og så lige et par uundgåelige billeder

İmage
İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jacob
İmage
Svar
#2
Flot - mit er også på vej, dog med sort rem :-)
Svar
#3
Tillykke Torben virkelig et flot ur. Icon_Up

Jeg har selv opdaget manuel glæden det er bare noget særligt,
mit når et stop når det er trukket helt op og kan på den måde ikke overtrækkes.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#4
Tillykke med jeres ure som er meget smukke og forstår godt at det "smitter" Icon_Up
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#5
Ja det har en dejlig sprød lyd af tandhjul når det bliver trukket op


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jacob
İmage
[-]
  • Larsb
Svar
#6
Det er jo også en god pris der så har været på uret, hvilket bare er super lækkert. Mit skal gå som det pæne ur og nok erstatte mit Seiko Cocktail, da det jo ikke er med safir glas.....
Svar
#7
Stort tillykke med det Icon_flag Det er jo et skønt ur hvis jeg selv skal sige det Icon_e_biggrin1 Icon_rygklap

Og ja, der er pæn lang leveringstid når de sender med langsom-versionen af DHL...

Mht. optræk, så mærkes der tydeligt når det når sit "stop" - men det har du sikkert mærket i mellemtiden?
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
#8
Ja jeg nyder også uret og morgenrutine med optræk. Jeg har været lidt forsigtig med at trække det helt op og har ikke mærket stoppet. Men tak for info, nu kan jeg roligt give lidt mere.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jacob
İmage
[-]
  • BadHamster
Svar
#9
Så er mit ankommet til Danmark - så må vi se hvad Postnord kan præstere.
Svar
#10
For mit vedkommende tog det 3 uger pga påsken.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jacob
İmage
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)