Big pilot bliver mindre
#1
Der kommer en ny version af IWC´s store pilotur. Det bliver på 43 mm. Den hidtidige model er 46 mm. Desuden bliver uret med glasbagside og mulighed for lænke.
JKİmage
İmage
İmage
İmage


Sent from my iPad using Tapatalk
[-]
  • cfnissen, Larsb
Svar
#2
Ser godt ud :-) Er ikke fan af lænke på et pilotur, men det må andre jo være. Desværre for mig er de rykket så meget i pris, at jeg aldrig får et sådanne, da min hjerne slet ikke kan se meningen i de vilde priser der serveres fra fabrikanterne :-)
Svar
#3
Smart nok træk som jeg også har skrevet i den anden tråd. Der er helt sikkert mange som synes godt om BP, men finder det for stort.
Svar
#4
Ja, det er uden tvivl et fornuftigt markedsførings skridt. For en samler tæller urenes historie og herkomst dog også. Jeg har altid haft det svært med Ingenieur ure, som ikke var antimagnetiske og nu kommer der altså også et pilotur med glasbagkasse. Jeg ved godt, vi nørder er i mindretal, men alligevel......


Sent from my iPad using Tapatalk
Svar
#5
Jeg synes også det er en tiltrængt fornyelse, meen priserne er da stukket helt af. Men smukt og enkelt er det Icon_Up
Svar
#6
(07-04-2021, 01:55 PM)KOP Skrev: Jeg synes også det er en tiltrængt fornyelse, meen priserne er da stukket helt af. Men smukt og enkelt er det  Icon_Up

Til orientering:
Den traditionelle 46 mm koster 102.000 kr. og de nye “lille” koster 69.100 kr.

JK
[-]
  • KOP, Larsb
Svar
#7
Urene koster mange penge men prisen på et alm. BP taget i betragtning, virker det IMHO ikke voldsomt med prisen på det nye 43mm.
[-]
  • Larsb
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)