Steenstrup konkurs.
#1
Det ser ud til, at Stenstrup på strøget og i Århus har erklæret sig konkurs. De har ellers været igang med at indrette ny, stor forretning på strøget, og taget mange nye mærker ind, men det blev åbenbart for meget i den nuværende situation.

Mvh

Lars

Sendt fra min SLA-L22 med Tapatalk
Med venlig hilsen

Lars

https://www.instagram.com/sralhb/
Svar
#2
Det var da ærgerligt.
[-]
  • Larsb
Svar
#3
En skam, jeg kan ikke forestille mig det er nemt at have sådan en butik i det nuværende klima.

Sendt fra min Redmi Note 7 med Tapatalk
Svar
#4
Der er en udpræget mangel på kinesiske kunder.

Sendt fra min SLA-L22 med Tapatalk
Med venlig hilsen

Lars

https://www.instagram.com/sralhb/
[-]
  • En_Nissen
Svar
#5
Nok en af flere årsager, ingen tvivl om at der mangler købestærke turister (de mangler flere steder)
som af den ene eller anden grund vil handle luksus vare i DK.

Men med butikker på de ikke billigeste adresser i DK og med et set up af flere mærker
ud fra hvad jeg kan forstå på tråden, tror jeg der er flere dybere årsager til at dette desværre er sket.

Viljen til at bruge penge er jo til stede i samfundet (ses bla. på stigende bolig priser)
personlig er jeg af den overbevisning at corona har og også fremadrettet for altid vil ændre
vores måde at handle ind på uanset prislejet, og det skal dem som ønsker en fysisk butik handle på.

Det kræver bla. et større udvalg som så skaber nogle andre udfordringer,
som f.eks. maximal profit på hver salg da man skal efterkomme butik krav fra flere mærker,
og konstant sikker leverance af efterspurgte vare, da de flere udefrakommende krav (fra flere mærker)
koster markant flere penge at opretholde, og her er tale om et område man som butiks ejer reelt ikke
har indflydelse på / kontrol over.

Det første handler generelt om købmandsskab,
omkring vare leverancen og kravene til at være forhandler er man generelt i andres vold.

At DK tilmed er et lille marked med høje afgifter hjælper heller ikke,
for hvis en vare er eftertragtet world wide, så ryger den dertil hvor flest vil betale mest,
men huslejen, lys, vand, varme og løn skal jo stadigvæk betales så..
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)