Glemt password?
#1
Hej 

Jeg er kommet ind i en lidt dum situation, jeg har tidligere været oprettet her på forum med en anden bruger, desværre husker jeg ikke hvad den hed. Jeg har flere gange forsøgt at oprette mig på ny, men hver gang fejlede den. Indtil i går hvor den på magisk vis havde oprettet en ny bruger og logget mig ind da jeg kiggede forbi :) 

Så langt så godt, desværre har jeg nok været lidt en torsk under oprettelsen, for da den fejlede antog jeg ikke at der skete noget og derfor fik jeg ikke rigtig noteret kodeord ned, ej eller huskede min browser det.

Når jeg forsøger at nulstille det via glemt password funktionen får jeg en fejl, det ligner lidt at den del der skal sende mails ud fejler, jeg fik heller ikke nogen mail om at denne nye bruger var oprettet korrekt.

Er der mon en administrator der kan hjælpe her?
Svar
#2
Send mig en PB herinde med den e-mail adresse som du brugte til at oprette brugeren med og evt. også e-mailen på den gamle hvis du kan huske den.
Du kan også skrive ønsket brugernavn og password til den "endelige" konto.

Så kigger jeg på det efterfølgende og vender tilbage til dig på mail. Hvis jeg kan finde den gamle bruger kan jeg sammenflette dem således at alle dine indlæg vil ligge under den nye.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)