Aqua Terra eller Black Bay 58 ?
#11
Det må man sige.. Der er dog nogle til salg i brugtmarkedet som man kunne nappe, men man vil jo gerne være første ejer og have det fra nyt.. Især når der ikke rigtig er nogen kantstensafskrivning på dem der sælges brugt, og nogle af dem er endda 1-2 år gamle. Man må sige at det holder prisen godt i hvert fald.
Svar
#12
Jeg var i samme dilemma og valgte BB58.

I min optik det perfekte ur, for mig. Jeg er ikke til den blå udgave, den sorte kan bare noget som den blå ikke kan.

İmage
[-]
  • cfnissen, jvi1, KOP
Svar
#13
Så oprandt dagen endelig. Efter at have prøvet et BB58 så kom jeg frem til at det simpelthen ikke "synede" af nok på min arm, heldigvis kunne jeg prøve et normalt Black Bay (41mm) og det passede mig meget bedre. Efter at have prøvet at AT 41mm måtte jeg dog sande, at det skulle være i denne "omgang"

Så i dag kørte jeg til Århus og hentede denne skønhed hos Micki / Dreamwatch :)

İmage

Der er tale om et Aqua Terra reference: 231.10.42.21.01.006 med mørk "wave dial"

Det sidder ufatteligt godt, men jeg overvejer dog om jeg ikke skal have en nato som det kan komme på Icon_e_biggrin1
Svar
#14
Det ser godt ud, tillykke med uret.
Svar
#15
Det er et super dejligt ur, som jeg med jævne mellemrum forelsker mig i ........... jeg har ialt haft 4 af slagsen, 2 grå, et blåt og et sort med day-date komplikation Icon_Up

Af én eller anden mærkelig grund, har det dog aldrig rigtigt bidt sig fast som længerevarende bekendtskaber hos mig - jeg ved ikke hvorfor, men det er altid endt med, at jeg har flippet det efter relativt kort tid. Uret er ellers på mange måder det perfekte all-round ur, hvis ikke man lige synes at man ikke kan leve uden et dykkerur på armen Icon_smil

Det har i mine øjne kun én svaghed ........... og det er minutviseren ! Jeg ville ønske, at de ville lave den uden pilen i enden - bare en almindelig enkel og elegant viser som resten af uret !

Stort tillykke med uret - jeg håber du bliver rigtig glad for det ! Icon_flag Icon_flag
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • cfnissen
Svar
#16
Super flot og klassisk omega som jeg sagtens kunne blive fristet af en dag.
Tillykke


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jacob
İmage
[-]
  • cfnissen
Svar
#17
Flot ur. Tillykke
Mvh Kim 
Svar
#18
FEDT ur - tillykke. Og modsat pbr er jeg vild med pilen på minutviseren  Icon_e_biggrin1
[-]
  • pbr
Svar
#19
Tusind tak Icon_party Jeg er også vild med pilen. Det eneste jeg var lidt bekymret for var rosa guldet, men efter at have set uret med egne øjne så skulle det med hjem.

Nu overvejer jeg så bare om det skal på en nato her henover sommeren da det giver lidt bedre muligheder for at regulere ind og ud afhængig af håndleddet.
Svar
#20
En grå NATO er altid godt. Ellers måske en ericas original MN rem.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)