En mini gtg af den vildere slags
#1
Deltog i en mini gtg i dag under Corona-regler og med alle deltagere præ-testet for virus, håndsprit på bordet.

İmage


Vil lige dele nogle (dårligt belyste) billeder med jer, da der blev lagt tunge ting på bordet.

Først Nautilus og Aquanaut

İmage
İmage
İmage

Se lige den tidlige Aquanaut skive!
İmage
İmage
İmage
İmage

Så kom der nogle runde Patek på bordet inkl. weekly calendar (5212) i stål, en chrono (5172), en world timer og en Calatrava (6000G)

İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage

Og tilsidst lidt blandet fra Vacheron, Rolex, F. P. Journe, Jaeger-LeCoultre, Lange & Söhne og Cartier

İmage
İmage
İmage
İmage

Og den blandede pakke
İmage

Og vi må ikke glemme de to Reversoer, der viser hvad man kan med bagsiden!

İmage

Alt i alt en god måde at glemme Coronaen i et par timer!

Claus


Sent from my iPhone using Tapatalk

Svar
#2
Tak fordi du deler  Icon_Up
Mvh Kim 
[-]
  • cfnissen
Svar
#3
På alle måder et godt selskab i holdt der ]
Håber at vi kan mødes en dag igen.

Sendt fra min ANE-LX1 med Tapatalk
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • cfnissen
Svar
#4
Nice. Jeg tror, jeg foretrækker de ure, som du har medbragt, men derfor kan man jo godt beundre de andre.
Med venlig hilsen

Lars

https://www.instagram.com/sralhb/
[-]
  • cfnissen
Svar
#5
Det er flotte og ikke mindst dyre ure, Claus ............. men der ingen af dem ......... INGEN (!!), der slår din fars JLC i mine øjne !! Icon_hjerte
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • cfnissen, MichaelA
Svar
#6
Hmmm. Jeg har det lidt på samme måde. Men det viser vel bare, at der, som altid, er mange vinkler på vores fælles hobby.

Vi havde faktisk også en snak om dette rundt om bordet, idet et af motiverne for en af deltagerne klart var at ‘give det videre’, hvilket drev nogle af hans beslutninger om hvordan han købte urene (navn på certifikat mv.).

Det er altid spændende at møde nye mennesker og høre deres historie om hvordan de blev fanget af denne hobby og hvordan deres tilgang er.

Claus


Sent from my iPad using Tapatalk

[-]
  • En_Nissen, pbr
Svar
#7
Altid interesant at høre andres tilgang til denne hobby, hvem jeg syntes er / var kongen til dette show behøver jeg vist ikke at sige,

Sendt fra min ANE-LX1 med Tapatalk
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • cfnissen
Svar
#8
Sjovt at se hvordan aquanaut er blevet raffineret.

Sendt fra min XQ-AU52 med Tapatalk
[-]
  • cfnissen
Svar
#9
Ja, måske endda blevet lidt for poleret? Selvom de nye skiver er flotte.

Claus


Sent from my iPhone using Tapatalk

Svar
#10
Skal Patek ikke være lidt poleret ;-)

Eneste sted jeg har set så meget Patek med fingerne var udstillingen i Moltkes palæ for nogle år siden. Jeres lille GtG er jo næsten på niveau med.

Sendt fra min XQ-AU52 med Tapatalk
[-]
  • cfnissen
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)