Vurdering af pris på 2 x brugt Rolex
#1
Hej,

Jeg er i overvejelse om at anskaffe et "nyt" brugt AP Royal Oak Offshore Rose Gold eller A. Lange og Söhne - Grand Lange 1 - 117.028 - Hvidguld. Er dog så nødt til at sælge et eller to af mine nuværende ure. Kunne I måske være behjælpelig med at give mig en vurdering af, hvilken pris jeg kan forvente at opnå ved salg af brugt Rolex i en måske kommende byttehandel med professionel sælger på f.eks. Chrono24. De ure jeg har kik på ligger i lejet 200 - 300 tus. kr. (brugt pris)

Jeg har følgende, som jeg overvejer at bytte væk, da de ikke rigtigt får noget særligt "arm-tid".

1) Rolex Daytona Guld/stål - Blue Arab dial - Ref. 116523. Årgang 2013, stand: 9/10 (kun harlines ingen ridser/skrammer), Boks, papirer, handtags, m.v. fra AD forhandler i DK

2) Rolex Submariner LV (Kermit) - Ref. 16610LV. Årgang 2006, stand: 9/10 (kun harlines ingen ridser/skrammer). Service-certifikat fra AD i 2013. Her medfølger IKKE boks og originale papirer. Men der medfølger billede/fotokopi af: certifikat og købskvittering fra AD forhandler (boks og original certifikat/købskvittering blev stjålet sammen med øvrig ursamling i forbindelse med indbrud i 2013). Derfor har jeg kun "sikkerhedskopien" af certifikat, m.v.

Håber der er nogen, som kan byde ind med en pejling mht. byttepriser.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)