Tudor Black Bay 41 M79540-0006 overvejelse!
#41
Ja totalt - var forbi Klarlund og damen jeg talte med syntes ikke jeg havde ventet længe på uret :-( Så åbenbart den verden vi efterhånden må leve med. Men Bucherer’s håndtering med depositum giver jo heller ingen mening. De ville så garantere en levering mellem 3 og 6 mdr. Spurgte så hvad der ville ske, hvis de ikke leverede som garanteret, at så fik jeg da bare mit depositum tilbage.
Svar
#42
Så har Klarlund én dag tilbage til at levere et ur til mig Icon_rul - den klarer de jo aldrig. Men så er det godt jeg fik købt et par andre lækre ure. Dog stadigt ufatteligt, at man på over 6 mdr. ikke kan fremskaffe et ur som burde være en stangvare som et par Levis 501.

Min jagt på disse ure stopper i morgen og den hype gider jeg ikke mere, man bliver jo skør af at vente så længe til intet nytte.
Svar
#43
Jeg har købt et brugt BB chrono. Det står som et suttet bolche. Jeg har ingen problem med jeg ikke har betalt AD fuld pris, men endda har sparret en del på at købe det 2.hand


Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg har købt et brugt BB chrono. Det står som et suttet bolche. Jeg har ingen problem med jeg ikke har betalt AD fuld pris, men endda har sparret en del på at købe det 2.hand


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)